3 cze 2013

Diy - Zakładka do książki z zębami.

Zębata zakładka do książki wykonana jest z papieru. Robi się ją bardzo szybko, zajęło mi to kilka minut. Dlatego zachęcam do zrobienia swojej własnej zakładki, która upiększy i Wasze książki. A jeśli macie ochotę na filcową zakładkę w kształcie serca, którą prezentowałam niedawno - zapraszam tutaj.


Potrzebujemy:
- kolorowe kartki papieru
- przyklejane oczy
- linijka
- ołówek
- nożyczki
- klej

Rysujemy trzy identyczne kwadraty i wycinamy wzdłuż pustego pola. Powstały kształt odrysowujemy na kolorowej kartce. Zaginamy boki. Wycinamy zęby i przyklejamy do zakładki. Oba boki razem do siebie sklejamy. Przyklejamy oczy (możemy również narysować lub wyciąć z papieru). No i mamy gotową zakładkę :-)


Podobają Wam się takie narożne zakładki?
Może też taką wykonacie?
Zachęcam! :-)

59 komentarzy:

  1. Fajniutka ta zakładka :) Ja niestety nie jestem aż tak manualnie uzdolniona, poza tym czytam e-booki i tam takich zakładek się nie da używać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszna! ;) Chociaż ja mam jakieś tam zakładki ;] Ale dla tych, którzy czytają bardzo dużo książek to jak najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczna mordka xd
    fajny pomysl ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest,moja siostra robiła niedawno podobną tylko ,że w wersji bardziej dziewczęcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! sympatycznie, może też postaram się taką zrobić :D

      Usuń
  5. Szkoda, że większość czytam na tablecie :< Słodka zakładka :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można to zmienić albo wykonać dla kogoś bliskiego :D

      Usuń
  6. Super! Oryginalna. Mogłabyś sprzedawać te swoje dzieła ;)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że intensywnie myślę nad tym ;)

      Usuń
  7. przebiłaś tym wzystko! genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe świetna ta zakładka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Na pewno wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha genialna zakładka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne!!!!! robię dzisiaj koniecznie, tylko kupię te oczyska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, oby zakładka jak najlepiej służyła :D

      Usuń
  13. Ale ładna ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. aż chce się czytać:)by móc jej potem użyć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :)
    Ja niestety nałogowo gubię zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah padłam! super zakładka:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajowa, akurat by mi się przydała bo czytam ostatnio sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko się robi, więc zapraszam do wykonania :D

      Usuń
  18. haha! Piękna zakładka<3 Masz dryg do takich rzeczy!:D

    Obserwuję Cię,jeśli masz ochotę,zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło!
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta zakładka :) w życiu by mi taka nie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł:)) wygląda wspaniale:)

    Zapraszam na recenzjęSinsay Opening

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomysłowa i fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, z przyjemnością wykonam coś podobnego :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż by się przyjemniej czytało. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kurczę zarąbisty pomysł!! świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń