26 paź 2013

Inspiracje - łazienka.

Dziś wpis bardziej wnętrzarski, prezentowałam Wam piękne salony, pomysłowe kuchnie i niesamowite sypialnie, więc teraz nadszedł czas na łazienki. Aż ciężko mi się zdecydować, która podoba mi się najbardziej - czy ta w jasna i świeża, czy może ta w ciemniejszych odcieniach, która wygląda bardzo stylowo, a może ta z kolorowym, mocniejszym akcentem, bo jest bardziej wyjątkowa i niepowtarzalna. Trudno wybrać tylko jedną.

Źródło: zszywka

A która łazienka podoba Wam się najbardziej? :-)

81 komentarzy:

  1. przyjemnie się oglądalo twój post;>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia pięknych wnętrz zawsze ogląda się z przyjemnością :-)

      Usuń
  2. nie moge sie doczekac az bede urzadzac swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, mieć tak którąś z nich <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham tak urządzone łazienki <3 mogłabym w nich mieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Zgadzam się, z tak pięknych wnętrz, aż nie chciałoby się wychodzić :-)

      Usuń
  5. nie potrafię powiedzieć która podob mi się najbardziej, jest tyle fajnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kiedyś wygram w totka to też sobie taką łazienkę odwalę ;D piękne inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko wybrać między jasną, a ciemną. Na pewno musi być przytulnie, może być wanna :)! łazienka musi być tym miejscem, które zapewni ukojenie i spokój po całym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe inspiracje, ach chciałabym cosik więcej zarabiać iteż zrobić choć drobny remont łazienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, taka piękna łazienka to ogromny wydatek ;/

      Usuń
  9. Mnie też trudno byłoby się tak całkiem zdecydować na jedną. Ale bardzo podoba mi się ta z zielonym akcentem, właśnie przez to, że jej wygląd nie jest taki oklepany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się klasyczne białe łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jak trudno wybrać tę jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem jaka mi się podoba najbardziej :) Jak będę urządzała swoją, pewnie długo będę myślała, jaka ma być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie pierwsze - cudo!!! Podobają mi się też 2 pierwsze w 7 rzędzie. Miałam to samo zdjecie u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zestawienie chyba jest najlepsze ;) Nie mówiąc o tym, że łazienka od dziewczyn z MHE jest dla mnie ich najlepszym projektem.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam motywy "surowe" w łazience - cegła, szarość.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podobają, i to nie tylko w łazience ;-)

      Usuń
  16. oh te inspiracje sa jak znalazl. Mielismy wypadek w lazience i zalalonam nowiutkiemeble robione przez stolarza :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się wszystkie podobają,trudno wybrać jedną;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. ciężko wybrać jedną - wszystkie mają w sobie coś interesującego - choć cegła w łazience jakoś najbardziej przyciągnęła mój wzrok ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, cegła wygląda niesamowicie i mnie się bardzo podoba! :-)

      Usuń
  19. Świetne inspiracje... Łazienka to jedno z ważniejszych miejsc w moim domu, nie wiem czemu akurat tam książki czyta się najlepiej :D. Każda łazienka coś w sobie ma, jednak mi najbardziej spodobały się trzy brązowe łazieneczki z drugiego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że książek w łazience to jeszcze nie czytałam ;-)

      Usuń
  20. Mi chyba się najbardziej podoba łazienka z 7 zdjęcia :) Tak naprawdę nie mogę się doczekać kiedy będę miała swój własny kąt i będę mogła urządzić łazienkę, kuchnię itp. według swoich zasad!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są piękne, ale mi się marzy taka wanna jak na szóstym zdjęciu od dołu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są takie wanny, ale bez wątpienia trzeba mieć nieco większą łazienkę niż moja :-)

      Usuń
  22. Ciekawe inspiracje. Jak dla mnie zwyciężczynią jest czwarta od góry po lewej stronie - bardzo lubię taką kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wątpienia to jedna z najładniejszych łazienek :-)

      Usuń
  23. Jestem fanką Twojego bloga od tej sekundy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje! Lubię łazienki w stonowanych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przede wszystkim łazienka musi być przytulna :) świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne wnętrza! ;))
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno zrobię to samo ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Jasne łazienki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, zwłaszcza w maleńkich pomieszczeniach :-)

      Usuń
  28. Fajna jest ta z oryginalna wanną, oknem i drzewkiem. Taka romantyczna.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są świetne, nie potrafiłabym się chyba zdecydować na żadną ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najpiękniejsze są cztery pierwsze zdjęcia. Boska jest po prostu :) Wybacz, zniknęłam na trochę... a nie chcę podpisać się starym nickiem, ale jak do mnie zajrzysz będziesz wiedziała kto to ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ho ho zauważyłam nawet molo sopockie a to dobre :D
    remont łazienki przede mną więc takie inspiracje na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nie wiedziałam, wygląda rewelacyjnie :-)

      Usuń
  32. Wspaniałe inspiracje. *.*
    Wszystkie mają w sobie coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe wnętrza, cztery lata temu fascynował mnie ten temat, wnętrze łazienki zaprojektowałam sobie sama, wybrałam wszystko od żarówki, meble, po płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! I ja chciałabym, żeby ten dzień nadszedł :-)

      Usuń
  34. Szalenie trudny wybór. Jednakże, na którą bym się nie zdecydowała i tak w ciągu kilku godzin przypominałaby pobojowisko.

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie te zdjęcia są prześliczne! ja troszkę żałuję, że nad swoją łazienką nie myślałam dłużej, ale co zrobić :) tak nam się śpieszyło mieszkać razem :)) ale i tak jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również jak Ty mam problem z wyborem. Wszystkie są piękne. Eh

    OdpowiedzUsuń
  37. Niektóre projekty bardzo mi się spodobały, zwłaszcza z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są te zielone motywy, takie niespotykane :-)

      Usuń
  38. To, która mi się podoba nie ma problemu - bo wszystkie. Problem bierze się z realizacją, bo do czynienia zwykle mamy z BARDZO małymi łazienkami. Jeśli nie łazieneczkami. I mimo, że wanny są piękne, to dziękujesz Bogu, że w ogóle mieści się prysznic. Czeka mnie remont łazienki, a jest malutka i teraz siedzę przed kompem i szukam i szukam i szukam ;) Pozdrawiam gorąco.
    koalashouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. marzę o łazience, w której będzie cegła i stylizowana na starą, ogromną wannę <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Za kąpielami nie przepadam, zdecydowanie wolę prysznic więc w mojej wymarzonej łazience na pewno by się znalazł. Poza tym każda zaprezentowana łazienka to szczyt moich marzeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam prysznic i żałuję, że nie mam go w domu ;-)

      Usuń
  41. Jak zwykle świetne inspiracje u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Inspiracje są rewelacyjne, chyba muszę powoli pomyśleć o remoncie mojej przyszłej łazienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyszła łazienka też póki co w planach i marzeniach ;-)

      Usuń