19 paź 2013

Jesiennie.

Dziś udaliśmy się na dłuższy spacer, przy okazji porobiliśmy też trochę zdjęć, ale nie wiem dlaczego większość wyszła strasznie rozmazana, na wyświetlaczu aparatu wydawało się, że zdjęcia są jak najbardziej ok, ale już po wrzuceniu na komputer nie były zbyt ładne. No bo chyba nie chodzi oto, że zdjęcia były robione zbyt późno, o godzinie 17 jest jeszcze przecież widno... Dlatego wrzucam tylko kilka zdjęć, które nadają się do pokazania. No i będę się chwalić nowościami: nową fryzurą i nową kurtką ;-) Ubyło mi co najmniej 15 cm włosów, ale zdecydowanie już tego potrzebowały, ostatni raz były ścinane ponad dwa lata temu, więc mam nadzieję, że trochę odżyją. No i przyznam, że już trochę zaczynały mnie denerwować, bo były naprawdę zbyt długie, i choć póki co czuję się dość dziwnie z krótkimi włosami, pewnie za chwile się przyzwyczaję ;-) Potrzebowałam też kurtki na tę przejściową pogodę, a ta jak najbardziej przypadła mi do gustu :-)

Jedyne zdjęcie na którym "jakoś" wyglądam ;-)

Trochę zabaw z Lakim :-)

Jedne z najwygodniejszych butów.

Jeansy z azteckim wzorem.

 Roślina przypominająca pająki.

 Liść z dwóch perspektyw.

Niczym szałas.

 Całują się, wąchają i mierzą wzrokiem ;-)


A Wam jak minęła sobota? :-)

78 komentarzy:

  1. ale masz świetne spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne jesienne zdjecia, a kurteczka ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtałeczka naprawdę bardzo fajna (: Moja sobota, po tygodniu pracy, wcale nie wyglądała leniwie. Dziś miałam pierwszy dzień zjazdu na studiach podyplomowych. Ach, nie wiem kiedy będę miała chwilę na taki miły spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko życzę odrobiny wytchnienia i dłuższego spaceru :-)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia, kocham jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :) Kurteczka w moim ulubionym kolorze :D A włoski ładne, dobrze ci :D Ja czekam, aż moje podrosną, ale już są w miarę dobre :D Spodnie są mega, uwielbiam aztecki wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój ulubiony kolor :-) Marzy mi się jeszcze taka kurtka, tylko czerwona :-)

      Usuń
  6. Przesliczne te zdjęcia, lubię jesień jak nie pada i jest tak jak dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. I kurteczka fajna.
    Widzę, że wszystkie potrzebowałyśmy zmiany fryzury. I ja i Ty i Pani Poślubiona z dwoje do poprawki ;) Moje też były za długie i mnie wkurzały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po komentarzach to jest nas nawet więcej :-)

      Usuń
  8. uchwyciłaś moment, kiedy skoczył, brawo, takie naturalne fotki są najlepsze;-)) fajna kurteczka:))!!+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz:))

      Usuń
    2. Też lubię takie naturalne zdjęcia, a moment uchwycił mąż :-)

      Usuń
  9. Nie jakoś a bardzo fajnie .. podobają mi się strasznie Twoje spodnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    Podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny blog :)
    obserwujemy?:)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie widziałam Lakiego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupilas spodnie? Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie są z New Yorkera, ale kupiłam je już rok temu ;-)

      Usuń
  14. świetne zdjęcia.;)
    spodnie genialne.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz fajne spodnie! Czekam na nową fryzure :) też idę do fryzjera, muszę skrócić :(
    ostatnie zdjęcie jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że u większości akcja ścinania włosów ;-)

      Usuń
  16. świetne buty! przyjemnie się oglądało zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie bardzo leniwa sobota - filmowo-serialowo-książkowa:) o ile można tak napisać. Ostatnio właśnie wciągnęłam się w bardzo ciekawy serial, o którym mam zamiar niebawem napisać na blogu. Widzę, że u Ciebie bardziej aktywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam tak ze zdjęciami ;/
    a blogger jeszcze dodatkowo psuje jakość to już wgl ;/
    ale te zdjęcia co tu pokazałaś ładne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kilka zdjęć było ok, jednak narobiłam ich dużo więcej...

      Usuń
  20. fajna jesień, wszystko w Twoim ubiorze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia i cuudowne psiaki ;)
    Zapraszam do mnie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jesień! Laki jest cudowny! :)) a w krótszych włosach bardzo ładnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem, jaki masz aparat (po proporcjach zdjęć obstawiam, że kompaktowy), ale czasem to, co dla nas nie jest jeszcze za małą ilością światła, jest już nieco za małą dla sprzętu, dlatego zdjęcia z ręki wychodzą ciut rozmazane ;) A na wyświetlaczu zawsze wyglądają o wiele lepiej.

    Ja też ostatnio nieco ścięłam włosy :) I również korzystamy z moim ukochanym z pięknej, złotej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe, chociaż czasami robię zdjęcia, gdy jest dużo ciemniej i wychodzą, dlatego nieco się zdziwiłam, gdy wrzuciłam je na kompa ;-) a mam Nikona D5100 ;-)

      Usuń
    2. No to chyba ściągnęłam przycięte zdjęcie do oceny proporcji :p

      Mnie czasem mój aparat też potrafi zadziwić, dlatego robię po kilka ujęć, najczęściej próbując różne ustawienia (przy okazji się uczę :))

      Usuń
    3. Pewnie tak, bo przycinałam ;-) No właśnie ostatnio też bawiłam się ustawieniami i chyba coś poprzestawiałam ;-)

      Usuń
  24. Super zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna fryzurka :) super zdjecia :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam myślę, że zdjęcia i tak są bardzo fajne :) Fryzura świetna, ja też ostatnio skróciłam sporo włosy. Chyba coraz bardziej lubię jesień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety nieliczna ilość tych w miarę poprawnych...

      Usuń
  27. Moja Droga, zdjęcia jak zwykle przyciągają uwagę i zmiany, jakie sobie zaserwowałaś przemawiają na wielką korzyść.
    Gorąco namawiam abyś którąś z fotek zgłosiła do konkursu u mnie na blogu. Masz ogromną szansę na to, by wygrać jeden z zestawów kosmetyków.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie widziałam jeszcze rosliny-pająka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i ja pierwszy raz, ale od razu skojarzyła mi się z pająkami ;-)

      Usuń
  29. Świetne spodnie ! diy, czy gdzieś kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie pochodzą z New Yorkera :-) Ale jak ktoś potrafi, to świetnie byłoby przerobić je samemu :-)

      Usuń
  30. Ujęłaś jesień z tej magicznej strony. ;p Pięknie i kolorowo. Też muszę wybrać się porobić trochę zdjęć.. Poranny spacerek to najlepsze rozwiązanie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porannych spacerów nie lubię, wolę te wieczorne, tylko szkoda że o tej porze nie da się zdjęć zrobić ;-)

      Usuń
  31. Moja sobota niestety nie była aż tak pozytywna i kolorowa :D Faktycznie Twoje włosy wyglądają teraz bardzo zdrowo, też planuję większe cięcie w najbliższym czasie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszystkie na jesień gubimy włosy ;-)

      Usuń
  32. świetne zdjęcia! I jakie słodkie psiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te aztecki wzór jest świetny!! I jaką masz ładną kurtkę :))
    Nie martw się- na pewno jeszcze będzie można zdjęcia powtórzyć- teraz zapowiada się naprawdę ładny tydzień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, w tygodniu zdjęcia nie są możliwe w moim przypadku, ale cieszę się, że ma być ładnie :-)

      Usuń
  34. Piękne fotografie :) psiaki słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia! masz bardzo ładny pies)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz, że u mnie też jest tak, że pstrykam zdjęcia a jak zrzucam je na laptopa okazuje się, że są rozmazane. Mój Mąż wziął się na sposób i robi mi po kilka tych samych ujęć, później jest co wybierać.

    Mi sobota minęła smutno, ale to jak zechcesz poczytać na moim blogu to dowiesz się dlaczego..

    Ładne te twoje foteczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze robię po kilka zdjęć, ale niestety wszystkie wyszły rozmazane, dlatego pokazałam tylko małą część... A poczytać chcę, owszem, ale nie wiem jak wejść, link już nie działa, wygląda na to, że jest do jednorazowego użycia, wyślij mi zaproszenie jak możesz, to chętnie odwiedzę :-)

      Usuń
  38. Piękne zdjęcia! super piesek ! Extra blog!
    Zapraszam do mnie i prosze o obesrwacje ! no i komentarze pod postami ! ;]]

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia:) Twoje spodnie mnie urzekły, pierwszy raz takie widzę:) bardzo ładna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w tamtym roku w New Yorkerze, ale przyznam, że nie widziałam ani jednej osoby w nich,ale to dobrze ;-)

      Usuń
  40. Zdjęcia piękne, aż żałuję, że nie mam czasu na spacer ;/ A sobota minęła mi na uczelni ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę, by udało się wygospodarować trochę czasu :-)

      Usuń
  41. Świetna kurtka i genialne spodnie. Fajnie razem się prezentują. Włosom na pewno dobrze zrobiło podcięcie. Wygladaja na zdrowe i gęste. Masz super psiaka!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. super zdjęcia, fajnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń