24 paź 2013

Okiem aparatu #2.


Najpiękniejszy nosek na świecie ♥

 Sałatkowy mix (podobny przepis TUTAJ)

I choć w głowie pomysłów milion, motywacji do działania brak...

...więc miejmy nadzieję, że bracia Heath mnie choć trochę zmobilizują.

Odrobina słodkości ♥

Po domowemu ;-)

Coś nowego, coś ciepłego - jak wygląda na mnie pokazywałam TU.

 Pyszności :-)

 Podglądacz ;-)

Mężowy prezent urodzinowy i mój bez okazji ;-)

A dziś będzie suróweczka z jabłka i marchewki (przepis TUTAJ)

Coś czuję, że takie zdjęciowe posty będą pojawiać się częściej ;-)

132 komentarze:

  1. na te pyszności mam ochotę!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po domowemu podobnie do mnie :D Świetny psiak :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznego macie psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pies i bardzo pomysłowe zdjęcia. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Laki ♥
    Lubię takie posty, dawaj je częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek jest cudny i pocałuj go w nosek ode mnie. Zdjęciowe posty są dobre, tylko trzeba umieszczać słowne "łączniki" między nimi, żeby ktoś zobaczył to, co my chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucałowany :-) Czyli że tak jest niezrozumiale?

      Usuń
  7. och ten miękki rudy łebek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sałatka i pizza mniam mniam, słodki psiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęciowe posty zawsze OK :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia a pieska masz świetnego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm sałatka... a ta pizza... po prostu jeść się chce... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam orgazm jak patrzę na dobre jakościowo zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy komentarz jaki w życiu dostałam!! :-)

      Usuń
  13. Zdjęcia są przepiękne, szczególnie ten fantastyczny nosek :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo miks, wspaniale, lubie bardzo ogladac,piesio ajj jaki nosek;p ---pozdroooo;d

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobrze, niech się pojawiają. te zdjęcia są tak pięknie "czyste" :) no i Laki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że zdjęcia się podobają :-)

      Usuń
  16. ale masz fajne papcie! chciałabym takie na okres zimowy, chyba sobie na urodziny zażyczę :D super fotki, bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie kapcie, cieplutko w nogi jak w żadnych innych ;-)

      Usuń
  17. Jestem za! I gorąco Cię namawiam, abyś dzieliła się z nami takimi fotorelacjami :)
    Tę odmianę Fererro widzę po raz pierwszy. Kurcze, zgłodniałam. Będziesz mnie miała na sumieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jadłam po raz pierwszy to ferrero, jest przepyszne i mega słodkie ;-)

      Usuń
  18. ooo ile pyszności, a kurtka cudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "jak zmieniać żeby zmienić" dobre !
    sałatka :OOOO czy ona zdrowa ? Chce !!! ja nie chce podobą, ja chce tą ! przpeis ?
    nosek ? psiak najpięjkniejszy na świecie !
    ii .... ta Twoja Maszynka do szycia ;)
    A skąd pizza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatka do najzdrowszych nie należy ;-) Powiedziałabym, że to taka "śmieciówka", mix tego co mamy w lodówce, a w skład mojej sałatki wchodził kurczak w przyprawie gyros, sałata, pomidory (te małe i zwykły pokrojony w kostkę), papryka czerwona, ogórek, oliwki zielone, ser żółty, trochę kukurydzy, grzanki (skórki z tostów, które zostały z dnia poprzedniego) i sos czosnkowy :-)

      A pizza kupna zwykła mrożona z serem, na którą wrzuciłam trochę swoich dodatków, by była smaczniejsza ;-) Niezdrowo, ale smacznie ;-)

      Usuń
  20. uroczy piesek :) muszę zerknąć na przepis :D przed chwilą myślałam o takiej sałatce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta sałatka wygląda pysznie ! *.* ale narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U Ciebie jak zwykle pełno jedzonka :DD Piękny Laki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie dodawaj takie posty!
    śliczny pies:))

    OdpowiedzUsuń
  24. chcę dużo takich postów! Lubie sama je robić i lubię je u Ciebie ;)
    fajną masz tę kurtałkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno :-) Też lubię takie zdjęciowe posty :-)

      Usuń
  25. dzięx za komentarz;) pozdrowienia dla Ciebie i piesia:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Love doggy and pizza. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Twojego pieseczka, jest naprawde uroczy :)
    narobiłas mi smaku tą pizza, no ale cóż, czas na poranny trening a nie jedzonko :P

    OdpowiedzUsuń
  28. super jesienny mega mix:)

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój pies jest przesłodki :))
    Lubię tego typu posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki piesek! :D słodziak z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. niech takie posty pojawiają się jak najczęściej, bo bardzo lubię takie mixy zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodawać nieco częściej, o ile tylko zdjęcia mi się uzbierają ;-)

      Usuń
  32. Kochany psiak <3 A kapcioszki z Primarka? Książka Stuhra jest świetna! Pozdrawiam i życzę zapału do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapcie to prezent, więc nie wiem skąd są, ale na pewno nie z primarka ;-) Nie mogę się doczekać, aż wreszcie sięgnę po tę książkę ;-) A zapał do szycia mam nadzieję, że za chwile się pojawi ;-)

      Usuń
  33. Widać że lubisz oliwki :D świetne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię, lubię, nawet bardzo, wyjadam je łyżką ze słoika ;-)

      Usuń
  34. Fajne zdjęcia zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodki piesek !! I ładna kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojejku, jakie pyszności widzę :3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny psiak, sałatka wygląda przepysznie, a po domowemu również tak wyglądam hihi!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  38. psiak ma rzeczywiście słodki nosek i mordkę do całowania:) sałateczka mniammmmm:)lubie takie miksy zdjęciowe:))
    pozdrawiam
    www.pasjemoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęciowy mix post jest świetny :)
    Bardzo lubię :) Psiur jest słodziak i ostatnie zdjęcie super :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana narobiłaś mi tylko apetytu <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój Laki jest wspaniały! (:

    OdpowiedzUsuń
  42. O, zjadłabym sobie taką sałatkę, zachęcająco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Raaany masz książkę o Jobsie! Chciałabym ją strasznie, ale ta cena jak do tej pory mnie odstraszała... Jestem na nią zapisana w biblio, ale chyba się nie doczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka była prezentem urodzinowym mojego męża ;-) Ale niedługo pewnie i ja zabiorę się za czytanie jej ;-)

      Usuń
  44. Ferrero <3 hmm czy ja tam widzę pizzę z oliwkami? :-) ostatnio je polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie zdjęciowe mixy ;) a jakie pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  46. super zdjęcia :) A te ksiązki <3

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja właśnie jadłam pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny mix zdjęciowy, psiak najlepszy, choć i jedzonko wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystko smakuje lepiej, jeśli ma oliwki :) bardzo fajne zdjęcia, lubię oglądać takie posty ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  50. zrób przynajmniej jedno zdjęcie psu, bądź pewny, że na pewno skomentuję :D :D
    pięęękny czworonóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowna mordzia :)))) przesłodki psiak!
    pozdr.:)
    www.tysiagotuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki słodki noseek :)
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodki piesek, jak i czekoladki :P

    OdpowiedzUsuń
  54. też mam spanielka, tylko czarnego...i tak bardzo przypomina Twojego jak patrzy przez okno haha:) mój też uwielbia tak patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przesliczne zdjecia! Piesek piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczny pies :) Cudowna sierść i takie mądre oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyska magiczne, potrafią wszystko wybłagać ;-)

      Usuń
  57. ale piękna psina :) ach zjadłabym ta pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajny piesek i zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  59. Super zdjęcia...Jaka pyszna sałatka!!!!!! Mniam.....

    OdpowiedzUsuń
  60. Moja siostra ma takiego pieska jest przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. O maszyna!
    Ja miesiąc temu ubzdurałam sobie, że nauczę się szyć, ale niestety podczas szkoły nie mam czasu, więc czekam na ferie, chyba że do tego czasu mi przejdzie... :D sałatka i pizza pysznooości! Kiedy je zobaczyłam zrobiłam dokładnie taka samą minkę jak Twoja psinka hehehe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie przeszło :-) A minką mnie rozśmieszyłaś ;-)

      Usuń
  62. fajny mix ;) mniam ale mi narobiłaś smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  63. piekne zdjecia. najbarzdiej spodobal mi sie piesek w oknie :D. Odrazu skojarzyl mi sie z moim pieskiem- uwielbia patrzec przez okno.... wskakuje sobie na oparcie kanapy a z niej na parapet :D - jego ulubione miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Genialny blog :) Ciekawe notki :) Całość mega inspiruje :) buziaki


    zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Słodziak! Świetne cieplutkie papućki, też nosze podobne ;)
    Sałatka mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziękuję :-) Przeczytałam kilka stron, póki co przedstawiona jest podświadomość i przykłady jak na nas wpływa.

    OdpowiedzUsuń
  67. jak tylko przeczytasz książkę "Pstryk" to wrzuć o niej parę słów.. może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodam recenzję, jak tylko skończę czytać :-)

      Usuń
  68. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetny blog i zdjęcia!
    Piesek na pierwszym zdjęciu jest prześliczny <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdjęcia psa i Twoje najlepsze<3!

    OdpowiedzUsuń