14 paź 2013

Weekend.

Weekend spędziliśmy u mojej mamy, czasem miło jest odwiedzić rodzinne strony :-)

Kilka zdjęć z auta - złota jesień. 

Grzeczny Laki ;-)
Przywieźliśmy pamiątki z naszego ślubu - albumy ze zdjęciami. 
Dzień wcześniej kilka godzin nam zajęło wklejanie zdjęć...
W sobotę mąż miał urodziny, bez tortu się nie obyło :-)
Była też kawka (choć nie moja)...
...i winko, ciasto i sałatka ;-)
No i prezent też był :*
A to widok z mojego okna - moje rodzinne strony.
I tu też :-)
U mamy kwiatki wciąż kwitną, u mnie już dawno nie ;-)

A jak Wam minął weekend? :-)

96 komentarzy:

  1. Aniu, jesteś piękną kobietą. Bardzo, ale to bardzo spodobała mi się Twoja ślubna kreacja. Idealnie podkreśliła kobiece i zgrabne kształty.
    Zakochałam się w widokach z Twojego okna.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się musiałam uczyć;<
    Świetne zdjęcia-piękna jesień;)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ;) A weekend jak weekend szybko się skończył ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to co fajne - zawsze szybko się kończy ;-)

      Usuń
  4. Piękna okolica. Też ostatnio robiłam zdjęcia w czasie jazdy. Nie mieliśmy czas na spacer, a drzewa tak pięknie się mienią złotem o tej porze roku... ;)
    Piękny uśmiech na zdjęciach ślubnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trzeba popstrykać, gdy droga długa ;-)

      Usuń
  5. wspaniały weekend, ja swoj spedzilam z aspiryną w lozku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaka śliczna psinka. I ma na imię Laki? To tak jak mój pies. Jesień w tym roku jest naprawdę piękną. Jestem nią zachwycona. Ja również miałam przyjemny 3- dniowy weekend. Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia, szczególnie tych widoczków! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przepiękne widoki masz z rodzinnego domu!!! Cudowne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne widoki, uwielbiam złotą polską jesień :) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie. Od piątku zaczynam zauważać tą piękną jesień, wcześniej jakoś mi umykała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend jesień była piękna, szkoda że dziś już jest deszczowa i szaro-bura...

      Usuń
  11. Wszystkie zdjęcia są tak piękne i tak pozytywne, że się rozpływam! :D Ja niestety podobnie jak któraś z dziewczyn powyżej - spędziłam ten wspaniały weekend chorując, więc tym bardziej Ci zazdroszczę:) Pozdrawiam!

    we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna notka, ciekawy blog, z pewnością jeszcze tutaj zajrzę :) Czekam na więcej, buziaki

    obserwacja :> ?


    ZAPRASZAM do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, podsycasz tylko moją dzisiejszą tęsknotę za tym, żeby się wyrwać choć na chwilę z Warszawy. Nie mogę już tu wytrzymać. Mam naturę podróżnika - leśnika, a tu pieniędzy brak. Chyba wyciągnę chociaż męża do Choszczówki, zanim zacznę chodzić po ścianach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrzuć link jak możesz, bo nie wiem jak mam wejść na twój blog ;-)

      Usuń
  14. piękne widoki :) taka ciepła słoneczna jesień, to jej jedyna forma jaką akceptuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękne kolorowe drzewa, taka jesień powinna być zawsze, ciepło słonecznie, a nie mglisto i zimno ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, deszczowa i ponura jesień to coś najgorszego :/

      Usuń
  16. Piękne te Twoje strony :) Zazdroszczę, że masz gdzie wyskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieczęsto jeżdżę w rodzinne strony, ale zawsze to coś ;-)

      Usuń
  17. Zdjęcia ze ślubu wyglądają cudownie! Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Twoje zdjęcia!
    Wszystkiego najlepszego dla męża!
    ja weekend spędziłam na weselu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że impreza była udana :-) A za życzenia dziękuję :-)

      Usuń
  19. Ależ piękna kolorowa jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuudooowne widoki!
    Zarówno z auta jak i z okna.. taki widok mieć za oknem - coś wspaniałego :)
    U mojej mamy na ogrodzie też kwiaty jeszcze kwitną.. a u mnie padają wszystkie, jak jeden mąż..

    Linkuję, jeśli nie masz nic przeciwko i chętnie będę odwiedzać ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że chyba nie tylko ja nie mam ręki do kwiatów ;-) No i zapraszam częściej :-)

      Usuń
  21. Piękne zdjęcia, lubię jesień za te cudowne kolory :)
    Ja weekend spędziłam w gronie przyjaciół i był to jeden z tych sympatycznych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widoki z okna są piękne.. widać że weekend był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się jak został zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie tam!!!!!!
    A co to było ukryte w tej pięknej paczuszce? ;-)
    Mój kwiatek pokojowy również dawno nie kwitnie, a mamy wszystkie i wszędzie :(
    Ostatnio widziałam pięknego storczyka, ale boję się, że jeśli wpadnie w moje łapki to długo sobie nie pożyje, więc na razie nie kupowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W paczuszce kryła się książka :-) U mnie wszystkie kwiatki zdychają, nie mam do nich ręki ;-)

      Usuń
  25. Rewelacyjna kokarda na prezencie, a widok z okna na rzekę ....rozmarzyć się idzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że kokarda się podoba :-) a to nie rzeka, tylko jeziorko, albo bardziej bagienko ;-)

      Usuń
  26. piękne zdjęcia:)
    uwielbiam złotą, polską jesień!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiekna jesien:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna okolica, a widok z okna piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie tam :) ostatnie zdjęcie genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne widoczki ;))
    mi weekend upłynął na lenistwie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiekne zdjecia... i ta zlota jesien tak ladnie w nich ujeta... kawa w filizance tak kusi ze narobilas mi smaka, a teraz nie pora :D. U mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne widoczki , tez mam cocker spanielka <e

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak bym miała takie widoki z okna jak u Twojej Mamy to nigdy bym nie chciała się wyprowadzić z tak cudownej okolicy. U mnie co prawda z okna też piękne widoki na stawy, ale zasłaniają je jeszcze wielkie dęby. Śliczny piecho, mój Szejk-spaniel był arlekinem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie widziałam na żywo spaniela z takim umaszczeniem, ale musiał być piękny :-)

      Usuń
  34. Cudowna jesień, uwielbiam takie barwy!
    A takiego pieska zawsze chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że i do Ciebie dołączy kiedyś taki rudy czort ;-)

      Usuń
  35. Przepiękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mamy najlepiej :) Piękną aurę jesienną uchwyciłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) U zgadzam się z tym, że u mamy najlepiej :-)

      Usuń
  37. Patrząc na te zdjęcia sobie myślę - nasza piękna złota jesień!:) U mnie dzisiaj niestety pada deszcz i jesień jest raczej szarawa niż złota!

    Cudowny sposób na wklejanie zdjęć do albumu - bez paprania się z klejem!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie dziś deszczowo i ponuro... niestety ;[

      Usuń
  38. Pięknie wyglądasz na zdjęciach ze ślubu!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoi rodzice mieszkają w pięknym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  40. beautiful photos the dog is very cute!
    Maybe we follow each other !?
    If yes let me know when you follow me & i´ll follow back :))

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ piękne te Twoje rodzinne strony, trochę przypominają mi moje :) Słodka psina <3

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiekna jesień na tych fotkach <3

    OdpowiedzUsuń
  43. bajeczne te zdjęcia! Aż by się chciało wprosić do Was na taki weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne widoczki. :D Też miałam taki kubeczek " z minką" :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Pochodzisz z bardzo pięknych stron :) Uwielbiam polską złotą jesień :) Cudowne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudne zdjęcia, kocham taką piękną jesień.. mogłaby trwać aż do grudnia :))

    OdpowiedzUsuń