5 paź 2013

Diy - inspiracyjne puszki.

Ostatnio prezentowałam Wam pomysłowe słoiki, dziś przyszła pora na garść inspiracji, by zrobić coś z puszki. W każdym miesiącu wyrzucam wiele puszek po kukurydzy, groszku czy fasoli, więc może czas, by zamiast trafiać do kosza, pomyśleć o jakiejś ciekawej dekoracji i coś z nich stworzyć. A pomysłów jest wiele - jedne są kolorowe, drugie przyozdobione, a kolejne podziurawione, by służąc za lampion pięknie przepuszczały światło. Mogą też posłużyć jako wazoniki do kwiatów lub na zioła, bądź jako przybornik na długopisy, kredki czy nawet pędzle do makijażu. Małym kosztem można stworzyć coś swojego, ładnego i niepowtarzalnego :-)

Jak ozdobić puszkę metodą decupage znajdziecie TUTAJ.
Materiałową puszkę znajdziecie TUTAJ.
Czarną puszkę z etykietą znalazłam TUTAJ.
Źródło: zszywka.pl

Najbardziej podobają mi się te minimalistyczne puszki, 
pomalowane na jeden kolor, w szczególności te czarne puszki mnie urzekły,
a Wam które najbardziej przypadły do gustu? :-)

85 komentarzy:

  1. Pomysły bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi spodobało się wykorzystanie puszek na ręczniki w łazience i na świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszki na ręczniki również są piękne, tylko skąd wziąć takie wielkie puszki ;-)

      Usuń
    2. Może z karmy dla psa ? Są tam takie wielkie puszki. :P

      Usuń
  3. świetne pomysły! :) coś czuję, że i w moim domu pojawią się z czasem ;) bardzo podobają mi się te w łazience oraz czarne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę wreszcie wypróbować któryś z pomysłów :-)

      Usuń
  4. o jacie ! świetne pomysły ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. puszka z różami jest piękna:) nie sądziłam że można zrobić takie cuda z puszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to chyba ze wszystkiego można zrobić coś ładnego :-)

      Usuń
  6. Genialny pomysł i wykonanie, można je wykorzystać na różne sposoby :) jesteśmy zachwycone ;) świetny post ,inspiracje, podoba się nam bardzo ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham puszki ! mam już dwie - jedna jako doniczka, druga jako przybornik na ołówki :) natchnęłaś mnie tymi inspiracjami do zrobienia puszce szydełkowego wdzianka :) dzięki dzięki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie coś z tego wypróbuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tutaj u Ciebie :) Ciekawy post i świetne zdjęcia :)

    u mnie nowa notka, zapraszam http://monmondeefou.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. NIESAMOWITE! Ludzie mają takie pomysły, że głowa mała. Te puszki na ręczniki w łazience - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł, z pewnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz już wiem, po zbieram od jakiegoś czasu puszki:D Baaaardzo mnie zainspirowałaś, na pierwszy ogień stworzę coś na długopisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie oglądałam sobie jakiś czas temu inspiracje z puszek :) Fajny pomysł! A jeszcze fajniejszy jak ktoś ma zdolności :)))
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie takich puszek w większości jest bardzo proste :-)

      Usuń
  14. Przegenialne:) Sama zawsze coś z nich kombinuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiem wybrać - wszystkie takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. niektóre puszki są fantastyczne!muszę zacząć zbierać puszki i też je przerabiać:D

    OdpowiedzUsuń
  17. to na reczniki to jakies mistrzostwo! musze sobie pokopiowac czesc rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie DIY :) ostatnio zrobiłam sobie "doniczkę" na pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi te delikatne i romantyczne, ale również te minimalistyczne wpadły w oko :) Może spróbuję jakąś zrobić, bo wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak często można zrobić "coś" z niczego!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się podobają te z dziurkami, ładnie wyglądają jako lampiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampiony również mi się podobają, są takie romantyczne :-)

      Usuń
  23. JAkie Ty robisz piękne zdjęcia, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie są moje zdjęcia, inspiracje są wyszukane w internecie ;]

      Usuń
  24. Świetne pomysły! Czasami potrzeba troszkę kreatywności, a na najłatwiejsze pomysły wpaść najtrudniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne inspiracje ^^ Pewnie z jakiejś skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. te rzeczy są przepiękne. jestes niesamowice uzdolniona pod wzgledem palstycznym i pomyslowa ;) ! Rzycze jak najwiecej takich inspiracji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie są moje prace i pomysły, wszystkie puszki zostały wyszukane na różnych stronach, podałam źródła ;]

      Usuń
  27. Pojemniki na ręczniki i lampiony wyglądają fenomenalnie.
    Chciałabym wykonać chociażby te pierwsze, ale moja wiedza o decoupage jest żałośnie mała, no i dwie lewe ręce również gwarantują porażkę.
    Mimo wszystko, dziękuję Ci Aniu za naprawdę ciekawe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia o decupage i nigdy nic nie dekorowałam tą metodą ;-)

      Usuń
  28. absolutnie rewelacyjne pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny pomysł, od dzisiaj nie wyrzucę żadnej puszki i stworzę sobie takie cudeńka do ozdoby domku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety ja jeste totalnym beztalenciem jesli chodzi o takie przerobki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości udekorowanie puszki jest naprawdę bardzo łatwe do wykonania :-)

      Usuń
  31. kto by pomyślał ile zastosowań może mieć taka zwykła puszka, świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zadziwiające, ile pięknych rzeczy można z niej wykonać :-)

      Usuń
  32. Ale świetne pomysły. Nawet bym nie pomyślała ile rzeczy można zrobić ze zwykłej puszki :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje.
    Pomysłowe. *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. podsunęłaś mi pomysł, spodobały mi się doniczki i pojemnik na długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie niby "brzydkie puszki" potrafią być mega urocze !!!!!!


    A tymczasem zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu... http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/09/niespodzianka-dla-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  36. osłonki na żonkile są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne pomysly na wykorzystanie starych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a puszek to jeszcze nie przerabiałam! te lampioniki z serduszkami są przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne pomysły, niektóre puszki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne inspiracje :) ja mam jeszcze jeden może głupi ale b.dobry pomysł :) oddać na złom i zarobić parę groszy :) to się naprawdę opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można takie puszki po żywności oddawać? Myślałam, że tylko te po piwie ;-)

      Usuń
  41. Piękne rzeczy, cudowne pomysły, tylko trzeba czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie :) http://loveiseverywheres.blogspot.com/#_=_ Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeeeeja ile pomysłów w jednym miejscu! :) Mam w domu kilka takich puszek, chyba czas pomyśleć jakby tu je stuningować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że spróbuj warto zrobić coś samemu ;-)

      Usuń
  44. genialne pomysły/ zaczynam zbierać puszki. Najbardziej spodobał mi się sposób przechowywania ręczników ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Coś wspaniałego. Szukając w internecie inspiracji od razu mój wzrok padł na zdjęcia, które przekierowały mnie na Pani bloga. Zbliżają się Święta a dzięki tym pomysłom będę mogła zrobić wspaniałe prezenty ze sterty odkładanych puszek.Dziękuję i pozdrawiam :). Zapraszam również do siebie anaroksa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń