2 lis 2015

Okiem aparatu #25





 Makaron orzo z warzywami i kurczakiem


A tutaj krok po kroku jak zrobić: podsmażamy pieczarki i marchewkę, dodajemy cukinię, a na koniec kukurydzę i doprawiamy (np. ziołami prowansalskimi i papryką), gotujemy brokuł i makaron oraz smażymy kurczaka, wszystko razem łączymy, mieszamy i możemy zajadać :-)


A na deser mój ulubiony pączek z biedry :-)


Takie ładne niebo wczoraj :-)


Jedziemy na "manikiur" ;-)


W klimacie dyniowym


Tosty + sos czosnkowy = połączenie idealne :-)


Tymczasem u mamy zawsze wszystko ładnie kwitnie :-)
ps. też mam tego kwiatka i mój ma tylko z 3 łodygi, no cóż.... ;-)


A na blogu ostatnio: wymarzone na jesień i zimę KLIK, kilka recenzji książkowych TUTAJ i TUTAJ, oraz coś przydatnego, dla lubiących gotować KLIK.


 Pyszny hot-dog, jak zostaje wam sporo surówki po obiedzie, to polecam spróbować :-)


Jesiennie...


A robiąc zdjęcie powyżej, przytrafiło mi się to :D



 Zupy zawsze najlepsze na chłodne dni, zwłaszcza zwykła jarzynówka :-)


 Nie dość że wrzuciłam sporo jedzenia, to na dodatek zwierzęta też jedzą


"Laki, patrz tutaj!" POZDRAWIAMY :-)

89 komentarzy:

  1. Dynia mega super :) a piesek przeuroczy, chcialabym takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie w październiku najczęściej pojawiał się ryż z warzywami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym miesiącu się obijałam, jeśli chodzi o zdjęcia :)
    Aaaale masz przeuroczego tego pieseła ;)
    godzina 22, a ja teraz mm ochotę na pączka
    dynia zjawiskowa
    Też pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja obijałam się jeśli chodzi o książki! Przeczytałam tylko tę od Ciebie ;-)

      Usuń
  4. Jak zawsze piękne zdjęcia :)
    Właśnie sobie uświadomiłam, że bardzo dawno nie jadłam tostów! Jutro wyciągam tostownicę z szafki i już wiem co zjem na śniadanie :)
    Polubiłam się z tą aplikacją Fooder, już od kilkunastu dni gromadzę przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te posty u Ciebie :-) Super wyszedł Ci lampion z dyni. Ja co roku obiecuję sobie, że w końcu zrobię i co roku zawsze jakoś mi realizacja tego postanowienia nie wychodzi...No cóż może za rok się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny miks :) Muszę Ci powiedzieć, że Twoje warzywa tak pięknie wyglądają, bo wszystkie są pokrojone bardzo starannie i równo :) U mnie każdy ma inny kształt :P
    Te tosty też smakowicie wyglądają - jak to robisz, że ser nie wypływa Ci bokami? Chyba, że nie używasz sera, to rozwiązuje problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak równo nie jest ;-) A co do sera - to za każdym razem niestety wypływa, jedynym sposobem to po prostu jest dawać mniej sera... :-)

      Usuń
  7. Lubię ten Twój cykl :) Zawsze kusi mnie jakaś potrawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedz więcej hot dogów, bo coś za mało Ciebie. ;-) :-P Ostatnio robiłam sobie na próbę makaron z warzywami w sosie twarożkowym, ale wyszło to okropne. ;-) Nie wiem, może za mało przypraw, za dużo wody. Musiałby mi to ktoś najpierw zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robiłam kilka razy, zawsze mi wychodziło i smakowało, a jakiś czas temu zrobiłam i wyglądało to jakby się zwarzyło, tak mnie zraziło, że pewno nie prędko zrobię ;-)

      Usuń
  9. U ciebie jak zwykle smakowicie :)
    A ten kwiatek też mam. Nie wiem jak się nazywa, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia jak się nazywa, u mnie niestety świetnie nie wygląda ;-)

      Usuń
  10. Taki makaron to sobie muszę zrobić, bo lubię takie jedzonko :) I hot doga też! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę smacznego :-)

      Usuń
    2. Aniu, warzywa przyrządziłam i zjadłam bez makaronu, po prostu ta mieszanka była sama w sobie pyszna :) Mąż dodał sobie ryżu, bo wiadomo, kalorie muszą być :)
      Także jestem Ci ogromnie wdzięczna za ten przepis, będę robić częściej to danie :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię oglądać Twoje "okiem aparatu"...proszę o więcej i częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach ten Twój piesek!
    a co do kwiatka - ja też nie mam do nich serca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia umieściłaś w dzisiejszym poście :-) Zwierzaki masz kochane !!! Mam teraz ochotę na tosty :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Laki jest cudowny, rozczulają mnie takie zdjęcia niesamowicie! No i jedzonko prezentuje się tak, że chetnie zjadłabym wszystko to, co na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. masz prześlicznego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie te świnki morskie <3 Zdjęcia wyszły bardzo fajnie. Aż głodna się zrobiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię pączków z Biedronki, wydają mi się takie suche i sztuczne w smaku... narobiłaś mi ochoty na tosta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam, te podłużne takie, innych nie jem bo są z dżemem, a ja nie lubię dżemu w pączkach ;-)

      Usuń
  19. Ale zrobiłam sie głodna:) Same pyszności u Ciebie:)
    Macie super lokatorów:)
    ściskam i piękne zdjecia!
    Na ostatnim wyglądacie uroczo:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Pocieszna psina. ;) Kilka lat temu również miałam dwie świnki morskie, cudowne gryzonie, mam do nich wielki sentyment. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. straaasznie dawno nie jadłam sandwiches <3 muszę się skusić!
    I ten makaron- jeszcze nie miałam okazii jeść, czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, fajnie się prezentuje, taki a'la ryż :-)

      Usuń
  22. Przepis na makaron kupuję :)
    Fajne masz zwierzaczki, Aniu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. sos czosnkowy uwielbiam z tostami równeiż:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z tego makaronu ryżowego robię sałatkę, jest przepyszna :) Tostów tak dawno nie jadłam, że aż nie pamiętam jak smakują hehe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale niesamowicie piękne zdjęcia kochana <3 Jakiego aparatu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne ! <3
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piesek cudowny, a jedzonko-aż zgłodniałam :) Zupa jesienią to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie smaczne inspiracje:) a dynia jest super! Pozdrawiam Ciebie i Lakiego

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudowna psinka i świnki niczego sobie:) Kiedy była mała sama miałam ich kilka. Wbrew pozorom to bardzo inteligentne stworzenia które bardzo przywiązują się do człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Drugie zdjęcie z dynią - jakby się mózg wyjmowało ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. klimatyczne zdjęcia, bardzo fajne! :) a zwierzak i gryzonie mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia ! A piesio kochany<3

    OdpowiedzUsuń
  33. zawsze marzylam o spanielku :)
    piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo lubię Twoje zdjęcia :-D piesio na pierwszym zdj mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. dynia wyszła mega profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako że jestem totalną psiarą, fotki z Twoim pieskiem mnie bardzo rozczuliły, śliczny jest:) A świnki morskie też milutki, no i jedzonko pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie wspaniałe zdjęcia, pieska masz przeuroczego, ale to pewnie wiesz :)
    Ale pyszności, przydałaby się szuflada odsuwająca z monitora, żeby je posmakować. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Od tego jedzenia aż zgłodniałam :p

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie wspaniałe zdjęcia, pieska masz przeuroczego, ale to pewnie wiesz :)
    Ale pyszności, przydałaby się szuflada odsuwająca z monitora, żeby je posmakować. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piesia pięknie zabawkę podaje! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. zdjęcia z pieskiem przeurocze, a jedzonko wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. U Ciebie zawsze na zdjęciach tyle pysznych dań ;) aż naszła mnie ochota na jarzynówkę :D
    Pudełeczko dla świnek genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiękny psiak i Twoje reeboki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super dynia!
    Nienawidzę Cię za te zdjęcia jedzenia, zgłodniałam! :D
    Musisz mieć super sprzęt, zdjęcia na prawdę są bardzo ładnej jakości!
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia, bardzo mi się podobają :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Makaron z warzywami i kurczakiem uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam takie zdjęcia ;D a zwierzaki mega!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie ma lepszego dodatku do tostów niż sos czosnkowy, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziś jadłam tosty! Wiedziałam, że czegoś mi do nich brakuje - sosu czosnkowego! ;)
    Śliczny piesek! Moja Tosia też lubi maskotki ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia, jakim aparatem zostały wykonane? A piesio słodziak <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak samo wykorzystuje pozostałą surówkę:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. ale masz słodkiego psiaka!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie sądziłam, że ta koniczynka może być tak bujna :O też ją mam i ma zaledwie 5 łodyg :O

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam twoje zdjecia i jeszcze to jedzenie, które wygląda tak pysznie <3

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku ten Twój psiak jest przesłodki:)<3
    a jedzonko pierwsza klasa<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Też korzystam z foodera :-) Nie mam w kuchni żadnej książki kucharskiej.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mój pies też kiedyś nazywał się Lucky :) Co do jedzenia, to u Ciebie jest pysznie. Narobiłaś mi ochoty na tosty... Chyba muszę iść rozgrzać toster :D
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wpis! A ten psiak to słoooodziak!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/11/pielegnacja-twarzy-naturalnymi-kosmetykami.html

    OdpowiedzUsuń
  59. twoja psinka jest urocza uwielbiam oglądać jej zdjęcia tu i na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne zdjęcia!!! Wszystko wygląda bardzo smacznie i piesek też przecudny! Pozdrawiam cieplutko!! :):)
    Zapraszam do mnie: http://hejtojapaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny miszmasz, i zwierzaki słodziaki
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń