16 lut 2013

Sałatka z kurczakiem i sosem czosnkowym.

Sałatka z kurczakiem z sosem czosnkowym była naszą walentynkową kolacją. Prosta i szybka w wykonaniu, a jakże smaczna! Miałam wątpliwości, czy aby na pewno mam umieścić tutaj przepis, bo jestem przekonana, że każdy doskonale ją zna :) ale może znajdą się jakieś wyjątki, które jeszcze jej nie jadły albo robią ją inaczej. To jedna z moich ulubionych sałatek :)


Potrzebujemy:
- sałata
- kurczak
- ogórek
- pomidory
- papryka
- oliwki
- ser
- przyprawa gyros

Sos czosnkowy:
- majonez
- jogurt naturalny lub śmietana 12%
- czosnek
- koperek



3 łyżki majonezu łączymy z 3 łyżkami jogurtu. Dodajemy przeciśnięte 2-3 ząbki czosnku, koperek oraz odrobinę soli. I mamy gotowy sos czosnkowy.


Sałatę rwiemy na mniejsze kawałki.


Pomidory, paprykę i ser kroimy w kostkę, mniejszą bądź większą. Ogórek w ćwiartki. Oliwki w plastry lub wrzucamy całe. Wszystko razem mieszamy.


Kurczaka kroimy w kostkę i doprawiamy przyprawą, możecie użyć Waszej ulubionej przyprawy, u mnie jest to przyprawa gyros. Smażymy. Dodajemy do sałatki i polewamy sosem.


SMACZNEGO! :-)

Czy tak jak ja lubicie sałatkę z kurczakiem? :)

82 komentarze:

  1. Biorę sobie przepis.:D Uwielbiam sałatkę z kurczakiem a tym bardziej z sosem czosnkowym.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, bierz! :) i życzę smacznego :D

      Usuń
  2. też skorzystam... uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję! ;)
    sałatka wygląda tak smakowcie, że aż chyba powiem mamie, żeby taką zrobić na jakąś specjalną okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na leniwą sobotnią kolację idealna :D

      Usuń
  4. Chyba sobie dzisiaj taką zrobię,bo wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie wygląda! świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję przepis i dzisiaj albo jutro robię! :)
    Pychaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wszystkie sałatki, ta wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mi w brzuszku zaburczało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc podrzucam miseczkę sałatki :D

      Usuń
  10. Ślicznie wygląda:) aż chce się jeść:)
    pozdrawiam Roksana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda tak pysznie jak smakuje! :)
    Ja osobiście nie dodaję oliwek (bo nie lubię), ale dorzucam jeszcze troszkę kukurydzy z puszki :)
    A jeśli chodzi o sos czosnkowy nigdy nie doprawiałam koperkiem i chyba muszę spróbować, na pewno ma inny smak! :)
    Kocham kurczaka z przyprawą gyros <3

    dodaję do obserwowanych, bo widzę, że dużo tu pyszności :D Na pewno ukradnę jakiś przepis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kukurydzę też czasem dodaję albo rzodkiewkę, tak trochę dla odmiany, a sałatka jest równie pyszna :D

      Usuń
  12. Chyba muszę kiedyś ją zrobić na kolację mojemu chlopakowi ;) Uwielbiamy sałataki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też bardzo lubi sałatkę z kurczakiem :D

      Usuń
  13. Uwielbiam!!!! Robię niemalże identyczną :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kurczaka w każdej postaci:)
    Ja jedynie bym oliwki omineła w tym przepisie:P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham tą sałatkę, my nazywamy ją gyrosem : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny przepis. Może sobie pożyczę. ;p Ja robię sos czosnkowy ze śmietaną, trochę bardziej mi smakuje niż z jogurtem naturalnym, ale fakt faktem - jest tłustszy.
    Dziękuję za komentarz. Oczywiście, że obserwujemy! :) Już się dodaję.
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nic o obserwacji nie pisałam... O_o

      Usuń
  17. Ależ tu musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja osobiście uwielbiam takie sałatki. ogólnie zawsze robię bez kurczaka i to pewnie dlatego, że nie chce mi się go smażyć :D a tak ogólnie to zawsze robię: sałata lodowa, czarne oliwki, pomidory (najlepiej koktajlowe ♥ ), ser żółty lub feta, czasami szynka, ale to różnie :D I tam wedle życzenia reszta :P I zawsze robię to z olejem lub oliwą i do tego sok z cytryny :P

    Muszę zrobić taką sałatkę dzisiaj z Twojego przepisu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Pomidorki koktajlowe są najlepsze! :D a z fetą sałatka również jest przepyszna! :D

      Usuń
  19. takiej wersji jeszcze nie znalem ;o. zaskoczyłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do spróbowania! :D

      Usuń
  20. Wygląda tak smacznie, że z chęcią bym ją wypróbowała :D

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj :D powinna smakować :D

      Usuń
  21. Uwielbiam tą sałatkę a już zwłaszcza z sosem czosnkowym!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ohh pychota i jeszcze raz pychota. Uwielbiam kurczaka, sałatę ser i ogolnie to lubie takie sałatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tego typu sałatki :D

      Usuń
  23. pychota ,pychota!
    na pewno w tym tyg zrobię ją ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pysznie wygląda, podkradnę Ci przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę! :) oby smakowało :D

      Usuń
  25. Pyszności ♥ Przepis juz zapisany na komputerze, wolna chwila i sałatka zrobiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że mogę posłużyć jako inspiracja na kolację czy też obiad! :D

      Usuń
  26. Apetycznie wygląda ;)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Narobiłaś mi apetytu, chętnie przygarnęłabym porcyjkę :)

    zapraszamy do nas : thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprosiłabym, ale już zjedzona, co do ostatniego liścia sałaty :D

      Usuń
  28. Wygląda apetycznie;) Chyba jutro wypróbuję;)))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) i życzę smacznego :D

      Usuń
  29. ooo mniam :) genialnie się prezentuje a pewnie jeszcze lepiej smakuje :) z przyjemnością obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda pysznie, jeszcze nigdy takiej nie jadłam :)
    świetny blog
    obserwuje ; )
    może zaobserwujemy razem?

    OdpowiedzUsuń
  31. mmm, pyszka :) ja ze względu, że nie jem mięsa, to zastępuję je kotletami sojowymi, ale też z przyprawą gyros, mmmm :) obserwuję, zapraszam do siebie :) cieszę się,że łazienka się spodobała :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmm moja ulubiona ! Mniam .<3

    www.paintless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zamiast masłowej, daję sałatę lodową i ser feta - oliwki, bo nie lubię:D hehe

    ale wygląda meeega smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja najbardziej lubię sałatę karbowaną (strzępiastą) :D

      Usuń
  34. sałatka wygląda wyśmienicie ale bym ją schrupała:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ojojojoj, zrób taką dla mnie <3 uwielbiam sałatki z kurczaka!

    OdpowiedzUsuń
  36. takie salatki przypominaja mi ze wiosna tuz tuz... dosc mam juz tego zimowego obzarstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) więc oczekuję wiosny z utęsknieniem! :D

      Usuń
  37. Narobilas smaka. Czekam do soboty i na pewno ja zrobie. W tyg nie mam czasu ;/ musze sie obejsc smakiem do weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, że mogłam zainspirować :D I oczywiście życzę SMACZNEGO :D

      Usuń
  38. ja już bym do tego wszystkiego dorzuciła ser feta, chyba jestem od niego uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja najulubieńsza sałatka podobnie jak sos! Uwielbiam i chętnie bym sobie jej teraz podjadła :)

    OdpowiedzUsuń