17 lut 2013

Zestaw do kąpieli z Jysk.

Z racji tego, że u mnie dziś na blogu tak różowo-fioletowo, post ten raczej powinnam dodać w Walentynki, bo idealnie by się wpasował swoją kolorystyką, ale może jeszcze co niektórzy mają 'poWalentynkowy' nastrój i nie straszne im będą pływające serduszka :)


Będąc w Jysku zakupiłam sobie zestaw do kąpieli za 10 zł, nie ukrywam, że najbardziej skusiło mnie to urocze opakowanie, które teraz pięknie prezentuje się na półce, te małe buteleczki wyglądają naprawdę ślicznie :) Wybrałam zestaw lawendowy, który cudnie pachnie. Uwielbiam zapach lawendy! W buteleczkach znajduje się sól do kąpieli, kawior, musujący proszek i mydlane konfetti w postaci serduszek. Najbardziej podoba mi się proszek, bo ładnie zaróżawia wodę. Nie jestem wymagająca, jeśli chodzi o kosmetyki do kąpieli, po prostu ma być pachnąco albo kolorowo, zaś płyny mają tworzyć dużo piany, wtedy aż nie chce się wychodzić z wanny, a człowiek od razu staje się zrelaksowany i pozytywniej nastawiony do świata. Lubię takie swoje mini SPA :)


A jakie są Wasze ulubione kosmetyki do kąpieli? :-)

67 komentarzy:

  1. jak słodko to wygląda :) ja lubię rozpuszczane zwierzaki z sephory :)) no i dostałam w prezencie takie mydlane płatki róż, ale czekają na nową wanne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to życzę, by wanna pojawiła się jak najszybciej :D

      Usuń
  2. Super zestaw i te serduszka uroczo wyglądają w wannie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ale jakoś mnie to nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam takich rzeczy, ale przed wakacjami na pewno sobie zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuuu kocham różowy kolor, muszę lecieć do Jyska żeby kupić ten zestaw! <3 bajecznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw świetny, z chęcią bym się w taki zaopatrzyła i cena nawet przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie na stronie Jyska zobaczyłam, że zestaw kosztuje już 2 razy więcej, więc miałam szczęście, że załapałam się na promocję :D

      Usuń
  7. świetny zestaw, aż zachciało mi się takiej dłuuugiej kąpieli !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio kupiłam płyn do kąpieli original source. zapach pomarańcza z imbirem. ale zapach nie jest ważny- ważna jest piana ;) a właściwie dużo piany;) po prostu uwielbiam. póki co jestem bardzo zadowolona. nawet pomimo wielu negatywnych opinii o tej marce.

    pozdrawiam!

    ps. ostatnio dużo kosmetyków do kąpieli, olejków i innych wypatrzyłam w naturze. wszystkie nie drożej niż 20zł. myślę, że jeśli lubisz takie rzeczy to może wpadło by Ci tam coś w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D chętnie zaglądnę i coś upoluję :D a Original Source nie używałam :)

      Usuń
  10. urocze :) akurat nie obchodziłam Walentynek, ale w takiej wodzie z chęcią bym się wykąpała! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jakoś specjalnie Walentynek nie obchodzę :)

      Usuń
  11. Muszę też sobie sprawić takie cudeńka :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wygląda taka kąpiel. Mi pozostaje tylko prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią wzięłabym szybki rześki prysznic :)

      Usuń
  13. ale świetnie to wygląda :o
    niestety nie mam wanny ... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tęsknie za prysznicem! :) chyba tak to jest, że chcemy to, czego nie mamy :)

      Usuń
  14. ale to cudnie wygląda. idealne na romantyczną kąpiel walentynkową. szkoda, że nie obchodzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Uwielbiam płyny do kąpieli, ale niestety mam prysznic. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poprzednim mieszkaniu mogłam wybierać, bo miałam i prysznic, i wannę :) teraz mam tylko wannę i ubolewam nad brakiem prysznica... :)

      Usuń
  16. no ja też niestety mam prysznic :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam ulubionych ;) Zestaw wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety nie mam wanny :<
    ale nie wiedziałam, że w Jysku sprzedają kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tylko ten zestaw i płatki róż do kąpieli ;)

      Usuń
  19. Taka kąpiel to czysty relaks :) Ja uwielbiam jak mam w wannie jakieś pachnące płyny, płatki, olejki ... uwielbiam pianę i świeczki :) Pełne odprężenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemny zestaw :D Czasami można odpuścić sobie całą tę fazę na pielęgnację i po prostu popatrzeć na coś uroczego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemnie to wyglada, zal mnie sciska, ze nie mam wannny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam ;] za to nie marnujesz czasu przesiadując godzinami w wannie ;]

      Usuń
  22. Jaka słodka, kolorowa kąpiel, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe mimo wszystko ty akurat ćwiczyć nie musisz :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajka <3


    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz na nowy post

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  25. to juz wiem co kupić na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jaaaa kapiel w serduszkach :D:D też chcę ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyglądają takie kosmetyki do kąpieli :)
    Ja używam raczej zwykłych żeli do kąpieli, bez wydziwień. Wolałabym, żeby takie cudeńka stały w łazience, żal by mi było je zużyć :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ten problem, że czasem żal mi coś użyć :D

      Usuń
  28. wiadomo! liczy się dobry relax :) !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach... sama skorzystałabym z chęcią z takiej kąpieli! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. zestaw wygląda uroczo;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie przepadałam za długimi kąpielami, ale odkąd nie mam wanny, to chętnie bym sobie taką urządziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze tęsknimy za tym, czego akurat nie mamy ;)

      Usuń
  32. dawno w tym sklepie nie byłam ;) ładnie wygląda ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, jaki słodziutki! ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetne, cudownie to wygląda;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba jutro się wybiorę do Jyska ;) Zrobiłaś mi wielką ochotę na taką kapiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wrrr! Jaka szkoda, że nie mam wanny tylko prysznic :(

    Ps. U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs! Do wygrania bony pieniężne na dowolną parę butów!
    Zapraszam

    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurde, ale fajnie. Muszę sobie taką kąpiel zafundować.
    Ja ostatnio męczę żel o zapachu czekolady <3

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajne kolorki, ja niestety nie mam wanny ale mam nadzieję, że kiedyś będę mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba sama będę musiała się wybrać do jysk, bo wyglądają cudownie ;d
    ja lubię lawendowe kosmetyki do kąpieli, chociaż ostatnio też polubiłam czekoladowe i różane ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. to jest po prostu świetne! i za 10zł :D tylko mi tej wanny brak, ale może sam brodzik pod prysznicem wystarczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nie wyobrażam sobie kąpieli bez wrzucenia/wlania czegoś do wody;) Jak będę w Jysk'u to muszę tego zestawu poszukać - bo wygląda ( i pewnie pachnie) świetnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale świetny pomysł z tym konfetti! Chodziłam koło tych buteleczek wiele razy, nie zdecydowałam się nigdy przez to, że są plastikowe, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń