5 lut 2013

Szydełkowa robota.

Dziś nie pochwalę się swoimi pracami, za to pokażę cuda, które tworzy moja MAMA :) wszystkie przedmioty to ręczna szydełkowa robota. Każda rzecz wymagała poświęcenia sporej ilości czasu, więc warto doceniać rękodzieła.

Lniane poduszki ze wzorami i kwiatkami robionymi na szydełku:


 


Kilka uroczych serwetek robionych na szydełku:






A nawet wielki okrągły obrus robiony na szydełku:


Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam Was tutaj,  a wszelkie pytania kierujcie pod HANDMADEANIA@GMAIL.COM

Czy podobają się Wam szydełkowe dzieła? :)

59 komentarzy:

  1. Uwielbiam szydełkowe serwety! Na pewno kiedyś nauczę się je robić:)) a poduszki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam cierpliwości :) ale kto wie, może kiedyś to się zmieni :D

      Usuń
  2. Przepiękne,na prawdę! Od razu przypomina mi się moja babcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są ; ) sama w domu mam kilka.

    Dziękuję i gratuluję tych 3,5 roku razem. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne rzeczy. Szczególnie poduszki wyszły pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju.. ale to trzeba cierpliwośći i talentu żeby takie cuś zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serwetki robione na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne są c:
    ale takie prace wymagają talentu plastycznego, a u mnie z nim niestety cienko ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz talent :D!

    zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne! mama musi być cierpliwą osóbką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow! rzeczywiście cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie rzeczy sa najlepsze, bo najbardziej unikatowe:) mama ma talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie to wyglada:)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię takich rzeczy, ale doceniam każdą osobę, która potrafi tworzyć takie dzieła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, moja mama robiła kiedyś kapelusiki na szydełku mi i Milionowi.
    Powiedz mamie że są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zazdroszczę Twojej mamie talentu ;) Uwielbiam takie obrusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale to wszystko jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne!! :)
    Pozdrowienia dla mamy

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! <3 :)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam talentu do takich rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne rzeczy Twoja mama tworzy! ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wszystko mi się podoba, ale większość z tych rzeczy to na prawdę śliczne dzieła Twojej mamy i zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje za komentarz:) zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ślicznie wyszły te poduszki całkiem inaczej wyglądają niż jakby miały być takie gołe ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja mama tworzy naprawdę cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądają!!
    ja nawet nie potrafię dobrze szyć a co dobiero szydełkować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne<3

    zapraszam na konkurs na mojego bloga :)
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie Ci wszystko wyszło :)).
    Moimi faworytami jest trzecia poducha i pierwsza serwetka :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja mama ma wielki talent i wiele cierpliwości, wszystko wygląda przepięknie, podusie są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne, chociaż teraz tego typu dekoracje wydają mi się mniej modne niż kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja babcia robi na szydełku - ja nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdziwe dzieła! Ale zdolna kobieta - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mama to ma talent! i cierpliwość oczywiście:)
    piękne naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta druga poduszka mi się strasznie podoba. Twoja Mama ma ogromny talent! Pozdrowienia dziewczyny dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam koronke :) Te sa sliczne. U mnie w rodzinie prawie wszystkie robia na szydelku, oprocz mnie. Zabraklo mi talentu albo cierpliwosci.

    OdpowiedzUsuń