28 lut 2013

Tag: Best Blog Award.

Zostałam nominowana przez czytamysobie.blogspot.com do Best Blog Award :) Dziękuję bardzo! :D


1. Co bardziej wolisz przyrządzać: desery czy konkretne potrawy?
Zdecydowanie bardziej wolę konkretne potrawy, deserów najzwyczajniej w świecie nie potrafię robić, miejmy nadzieję, że kiedyś wreszcie się nauczę :D

2. Co jest dla Ciebie ważniejsze w człowieku: wygląd czy osobowość?
Ważniejsza jest osobowość, szczególnie cenię u ludzi: szczerość, uczciwość i poczucie humoru, ale wygląd również nie jest mi obojętny, zwracam uwagę na schludność lub czy ktoś jest zadbany

3. Kiedy założyłaś bloga?
4 stycznia 2013 r, niedługo miną 2 miesiące, odkąd bloguję :D

4. Jaka osoba inspiruję Cię, aby rozpocząć coś nowego?
Nie ma jednej konkretnej osoby, która by mnie inspirowała. Głównie inspiruje mnie życie i to, co mnie otacza, co zobaczę, co przeczytam. Niektóre blogi są również niezwykle inspirujące i cenię je za swoją kreatywność czy wytrwałość w dążeniu do celu. Uwielbiam takie strony jak zszywka lub stylowi, dostarczają naprawdę wiele pomysłów.

5. Odwiedzasz wiele blogów?
Tak, odwiedzam wiele blogów, uwielbiam czytać Wasze wpisy i oglądać zdjęcia :)

6. Wolisz gotować sama czy wolisz, gdy ktoś robi to za Ciebie?
Najbardziej lubię gotować z kimś! :D

7. Jaką książkę obecnie czytasz?
W tej chwili nie czytam żadnej książki.

8. Które ubranie przetrwało najdłużej w Twojej szafie?
Chyba kurtka jesienno-zimowa... A może pasiasta bokserka? Sama nie wiem, która jest ze mną dłużej!

9. Jaki jest Twój ulubiony przepis?
Sałatka z kurczakiem i sosem czosnkowym jest najlepsza na świecie! :) Mogłabym jeść codziennie :D

10. Jakie cechy charakteru są ważne dla Ciebie w przyjaźni?
Przede wszystkim szczerość i uczciwość, ale cenię to sobie nie tylko w przyjaźni, ale u każdego człowieka.

11. Jaki jest Twój ulubiony film?
Podoba mi się wiele filmów, najbardziej uwielbiam filmy oparte na faktach, dramaty, no i jak na kobietę przystało - komedie romantyczne :D



Z cyklu: 'Gdzie jest Laki?' :-)


38 komentarzy:

  1. Też lubię oglądać dramaty ;)
    Laki jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) najlepsze są takie życiowe dramaty :)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam sałatkę z kurczakiem i sosem czosnkowym...mmm,aż się głodna zrobiłam! :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny spaniel :) pogłaszcz go ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji:)
    Masz ślicznego pieska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój pies jest piękny....
    ehh

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodki ;)


    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też cenię szczerość u ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje :)
    jejj jak słodko sobie lezy piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio często sięgam po sos czosnkowy, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny piesek ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm a mnie chyba lepiej wychodza desery :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) ja niestety nie mam talentu do deserów ;]

      Usuń
  13. Jaki słodki piesek, moja kicia też mi ciągle wchodzi do szafy, a potrafi otwierać ją sama :) Moje ubrania są w opłakanym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te tagi :) Zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć :) Piesek, przesłodki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląd nigdy nie zastąpi ludziom osobowości
    też wolę przygotowywać konkretne potrawy

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam sałatkę z kurczakiem i sosem czosnkowym ♥
    i też cenię bardziej osobowość niż wygląd ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji :) My też z Panem Narzeczonym najbardziej lubimy razem gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodka psina :) a maseczke polecam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam sie w zupełnosci z punktem 2, wyglad w jakis sposób też się liczy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również cenię bardziej osobowość niż wygląd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo świetne odpowiedzi! :D
    Sałatkę uwielbiam.. I to jeszcze z sosem czosnkowym i kurczakiem, pysznie! :P
    Zaglądnę sobie na inspirujące strony, które zaproponowałaś.:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, mnie czasem strasznie wciągają tego typu strony :D

      Usuń