11 lis 2013

Sałatka z zupek chińskich.

Sałatkę z zupek chińskich po raz pierwszy zrobiłam jakiś rok temu, od tamtej pory na naszym stole gościła kilkukrotnie, i mimo że może to połączenie jest dość nietypowe, to smakuje naprawdę bardzo dobrze, dlatego zachęcam wszystkich do wypróbowania :-)


Potrzebujemy:
- 2 zupki chińskie
- pierś z kurczaka
- przyprawa gyros (lub do kurczaka)
- puszka kukurydzy
- puszka czerwonej fasoli
- czerwona papryka
- kapusta pekińska (mała lub połowę większej)
- szczypiorek (niekoniecznie)
- ogórki konserwowe
- majonez
- jogurt lub śmietana (ale można dodać tylko majonez)
- curry


Zupki chińskie kruszymy i wsypujemy do miski, dodajemy jogurt (śmietanę) i trochę majonezu, makaron nasiąknie i nie będzie twardy. W tym czasie kroimy kurczaka na mniejsze części, doprawiamy przyprawą gyros i smażymy. Paprykę i ogórki kroimy w kostkę, szczypior i kapustę siekamy, kukurydzę i fasolę odsączamy z zalewy, i dodajemy wszystko do zupek. Doprawiamy solą, pieprzem i curry. Dodajemy majonez i wszystko razem mieszamy. 

SMACZNEGO!


Lubicie sałatki z zupek chińskich? :-)

93 komentarze:

  1. Moja mama też to wynalazła jakieś 2 lata temu i od tamtej pory to moja ulubiona :) Choć my robimy z świeżym pomidorem i ogórkiem, w lecie :) Do tego papryka, ser i gotowe ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować też Waszego sposobu, na pewno jest pyszna :-)

      Usuń
  2. Jeszcze nie próbowałam sałatek z zupek chińskich, ale kto wie, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam salatke z zupki chinskiej ale inną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innej nie jadłam, choć widzę, że przepisów jest wiele :-)

      Usuń
  4. Jest tylko jeden warunek- makaron musi pochodzić z tych prawdziwych z chińskich zupek. Inaczej sałatka będzie ,,podrabiana. Jakoś nie mogę się przekonać do polskich odpowiedników tego ,,przysmaku".

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to musi być pyszne, bo ja bardzo lubię makaron z tych zupek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że i sałatka Ci zasmakuje :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam wszystkie sałatki z zupek chińskich, a przepisów na nie jest miliony! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, następnym razem postaram się spróbować inną wersję ;-)

      Usuń
  7. świetna jest, robiłam kiedyś taką, bardzo lubię, narobiłaś mi smaka na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. musi byc dobra:)

    thx bardzo,
    moze follow?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... ale czy zdrowa? bo wygląda bardzo apetycznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie sałatka naleźy do tych niezdrowych ;-)

      Usuń
  10. wygląda smakowicie, zjadłabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Twoje przepisy. parę razy słyszałam o podobnej sałatce. Na pewno niebawem ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) na taki przepis bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pewnie nie, ale internet jest pełen świetnych pomysłów :-)

      Usuń
  13. jeszcze nie jadłam sałatek z zupek chińskich ale słyszałam, że są świetne :) Chyba nawet ja wypróbuję, tylko dam jakaś sałatę lub coś- bo nie znoszę pekińskiej ;)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ją na blogu również ^^ ale twoja jakaś bardziej fotogeniczna ;D
    choć ja używam tylko makaronu, bez przypraw i oleju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam tylko makaronu, bez tej dołączonej przyprawy czy oleju ;-)

      Usuń
  15. jeszcze nigdy nie jadłam sałatki z zupek chińskich, najwyższa pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcam, mam nadzieję, że będzie smakować :-)

      Usuń
  16. hihi jaki fajny pomysł;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepysznie smakuja zupki chicskie z kurczakiem, marchewka i porem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jadłam tę sałatkę z rok temu na jakiejś imprezie. Miałam nawet wziąć przepis od autorki, ale zapomniałam. Dzięki Tobie już nie muszę. Zrobię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdrowa to na pewno nie jest ale pyszna na pewno ;) choć obawiam się, że zjadłabym ten makaron zanim spocząłby w sałatce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmm ale zrobilas mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze słyszę o takiej sałatce ;) Na pewno przepis wykorzystam, choć przyznam, że trochę odrzuca mnie jej "niezdrowość". Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię! Robię bardzo podobną :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niom, zdecydowanie sałatka nalezy do tych nie zdrowych ;p

    Znam ją ! wielbię ją ! wiesz jak ja robie? wszystko - ogórek i - fasola - curry i - śmietana - szczypiorek + Sos koperkowo ziołowy w saszetkach jak są - czyli: Zupki Vifon najlepsze + kurczak w gyrosie + kapusta pekińska + kukurydza + papryka czerwona + majonez + sos koperkowo ziołowy :) = wychodzi taniej a zarówno smaczne ! :*

    ZAPRASZAM na moją notke mix przekąskami/daniami (zdrowszymi ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wypróbować wersję z sosem koperkowo-ziołowym :-)

      Usuń
  24. Ja także poznałam tę sałatkę rok temu podczas sylwestra u brata. Była pyszna! Robimy ją teraz z chłopakiem co kilka tygodni, Pyszna i sycąca. :)
    __________
    Ja też słuchałam. Nawet teraz po latach co jakiś czas właczę sobie "An Angel" ;)
    A dlaczego dramat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam! Mam trochę zmodyfikowany przepis, ale w smaku jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam mniam mniam *-* moja mama też takie robi *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Sałatka z zupek chińskich jest bardzo smaczna, zawsze jej dużo wychodzi i każdemu smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie jadłam, ale chyba spróbuję! :)
    Ładny, ciekawy blog :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. słyszałam, ze bardzo dobre ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre, dobre :-) Warto spróbować i się przekonać :-)

      Usuń
  30. Pyszna jest ta sałatka, szkoda, że nigdy mi się nie chce ich robić;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow wygląda mega smakowicie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. moja mama często robi tą sałatkę

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak szczerze to pierwszy raz widze salatke z zupek, ale z gyrosem jadlam i uwielbiam:) Twoja wyglada mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pyszna jest taka sałatka :D

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam tą sałatkę co prawda w wersji vege :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na taki pomysł chybabym nie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pewnie nie, ale internet na szczęście daje nam wiele kulinarnych inspiracji :-)

      Usuń
  37. Łoł pierwszy raz widzę taką sałatkę :) ale wygląda super, jestem bardzo ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra, zachęcam do wypróbowania, może i Tobie zasmakuje :-)

      Usuń
  38. wow, pierwszy raz taką widzę, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. znam ta salatke i uwielbiam :D jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobną sałatkę robił mój wujek :) ona jest fantastyczna i bardzooo smaczna :) wczesniej dziwiłam się, zupki chińskie i sałatka? A jednak! Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem takie dość dziwne zestawienia smakowe potrafią zaskoczyć ;-)

      Usuń
  41. Jadłam u koleżanki i była smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dzięx za komentarz:**

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny przepis ;) Jeszcze nigdy nie robiłam takiej sałatki z zupki chińskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjny przepis!
    koniecznie musimy spróbować ponieważ nigdy nie jadłyśmy tego typu sałatki ;)
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. nietypowy sposób :) - fajny przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, nie próbowałam, ale wygląda smacznie ! :) Pozdrawiam, Alishious.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy przepis, już wiele razy zabierałam się za sałatkę z makaronem z zupek chińskich i nigdy nie udało mi się jej zrobić. Mam nadzieję, że się w końcu zmobilizuję, bo wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, więc życzę mobilizacji :-)

      Usuń
  48. pyszna! robiłam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zainteresowała mnie ta sałatka i muszę wypróbować przepis. :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy raz słyszę o takiej sałatce :D Link do posta zapisany , już wiem co będzie u mnie na kolację w najbliższym czasie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ciekawy przepis! muszę wyprobować, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Od dawna mam na nią ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja robie zawsze na imprezy, ale troszeczke inaczej. makaron zalewam zalewa z kukurydzy i groszku konserwowanego. po prostu pycha, smak niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
  54. genialnie wygląda, lubię ten makaron:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam wszelkiego rodzaju salatki, a u Ciebie milion świetnych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń