17 lis 2013

Balsamy Avon Care.

Lubię balsamy do ciała z serii Avon Care, więc często się w nie zaopatruję. Celowo zestawiłam te balsamy razem, bo o każdym z nich musiałbym napisać niemal to samo. Z poniższej trójcy zdecydowanie moim ulubieńcem jest odżywczy balsam z wyciągiem z migdałów i masłem kakaowym, pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie, na szczęście całkiem inaczej niż masło kakaowe z ziaji, którego zapachu szczerze nie znoszę. Latem lubię zapachy owocowe czy kwiatowe, zaś gdy się robi chłodniej wolę coś bardziej neutralnego i tak właśnie najlepiej zdefiniować balsamy z tej serii. Jego konsystencję nie jest ani za gęsta, ani zbyt rzadka, dla mnie idealna (może dlatego że nie przepadam za konsystencją maseł do ciała, zdecydowanie bardziej wolę już mleczka). Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepiącej się skóry. Staje się ona miła w dotyku i nawilżona. Jest bardzo wydajny, potrzebna jest niewielka ilość, by pokryć nim całe ciało. Kolejny kosmetyk to ujędrniający balsam z wyciągiem z wodorostów i kompleksem ujędrniającym, działanie ma identyczne jak i balsam powyżej, jedynie konsystencje ma bardziej lejącą i różni się zapachem - pachnie tak bardziej trawiasto, ale nie jest to zapach nachalny czy drażniący, dla mojego nosa jest jak najbardziej przyjemny. Oba balsamy mają pojemność 400 ml i zapłacimy za nie ok.10-12 zł. Z pośród tej trójcy najmniejszy jest balsam z gliceryną i mleczkiem migdałowym, raczej nie jest on dostępny w regularnej sprzedaży, na co wskazuje jego świąteczne opakowanie. Konsystencje i działanie ma takie samo jak i jego poprzednicy, pachnie neutralnie i miło dla nosa, ale ciężko go dokładnie określić. Kupiłam go w promocji za ok.6 zł, jego pojemność to 200 ml.


Używałyście balsamy z tej serii? :-)

62 komentarze:

  1. jestem konsultantką,używałam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywalam, ale moze uzyje, poniewaz szukam nowego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Avon, używam tylko maseczki do twarzy. Do ciała używam najcześciej kosmetyków z firmy Dm, a jeśli nie Dm to innych niemieckich.

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywam masła oliwkowego avonu- na stale gosci wsrod produktow nawilzajacych do ciala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam, więc może czas się skusić ;-)

      Usuń
  5. Oj ja już dawno nie miałam nic z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. thx bardzo:)
    miło mi:)

    meybe follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuj kiedyś balsamów Nivea są świetne,kosmetyki z Avonu kiedys kupeowałam regularnie teraz nie mam dostepu

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamu nie używałam, ale krem do rąk tak. Muszę przyznać, że jest wydajny i nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam balsamu z Avon, ale fajnie, ze wśród nich znalazłaś swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj jak ja dawno nie używałam balsamu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy ufam kosmetykom z avonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć zarówno dobre, jak i złe kosmetyki, jak i w każdej innej firmie ;-)

      Usuń
  12. nigdy nie mialam ich. kiedys uzywalam planet spa i bylam z tego setu bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja raczej avonu nie używam. Lubię polskie marki typu Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam z serii naturals, ale mnie zraziły wysuszaniem skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i ja bym tak nie zachwalała. Z avonu lubię kolorówkę, ale reszta (w tym balsamy) to jak już coś katalogowego to Oriflame. Skóra była cały czas sucha, efekt nawilżenia trzymał się tylko 3 sekundy po nałożeniu. Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną skórę, więc i kosmetyki sprawdzają się różnie ;-) A ja zdecydowanie bardziej lubię pielęgnację z avonu, niż kolorówkę ;-)

      Usuń
  16. nie znam tych balsamów, tak w ogóle to dawno nic nie zamawiałam z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam je, ale nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej linii to używałam kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie <333

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html
    Ps. Klikniesz w baner SHEINSIDE ??? Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam ten z migdalow i z maslem kakaowym i w sumie fajny jest ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena niska ale ja jakoś za specjalnie nie przepadam za kosmetykami z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny wygląd bloga oraz bardzo pomysłowy i ciekawy post :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam jedynie balsamów, a właściwie mleczek Garniera - podobnie jak Ty nienawidzę maseł (chociaż na moją przerażająco suchą skórę to chyba tylko masła :(((), ale zawsze po tygodniu-dwóch poddawałam się i odstawiałam je w kąt. Nienawidzę ich wcierać i czekać aż wchłoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię ich konsystencji, nie przyjemna jest ;-)

      Usuń
  24. Uwielbiam te balsamy i żałuję, że dopiero niedawno je odkryłam :). Ten z mleczkiem pszczelim też jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam, więc na pewno wypróbuję ;-)

      Usuń
  25. a dla mnie one cudownie pachną, ale nie nawilżają, aż tak.. Ale dobre ogółem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja nie lubię kosmetyków z Avon'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię kosmetyki avon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kosmetyki Avonu, tylko nie szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie przepadam za szamponami, dostaję po nich łupieżu ;-)

      Usuń
  29. Kiedyś używałam kosmetyków z Avon, ale teraz jakoś za nimi nie tęsknię :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Migdał i masło kakaowe;)
    Myślę, że to cudowny zapach!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem konsultantką i bardzo sobie cenie ich produkty :) a zapach migdałów jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Avonu rzadko korzystam, nie lubię takiego kupowania kosmetyków bez oglądania ich. Ale ten z masłem kakaowym to na pewno polubiłby mój nos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe, że właśnie tak by było ;-) Mi na szczęście nie przeszkadza takie zamawianie, bo jakoś nie przepadam za kupowaniem kosmetyków ;-)

      Usuń
  33. za czasow studenckich zdarzalo mi sie ich uzywac, bo tanie, ale nie mam o nich dobrego zdania... dla mnie zbyt slabe- odzywczo. pachna ladnie, ale do skory suchej i sklonnej do przesuszania nie nadają sie zupełnie :-/ no hard feelings.
    rzeczy z Avonu, super, że są (bo tanie) a ich szampony i odżywki nawet dają radę, ale... są to jakościowo raczej mocno przeciętne i generyczne produkty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię wydawać kasy na kosmetyki, więc dla mnie są ok :-)

      Usuń
  34. Bardzo często używam kosmetyków firmy Avon, chyba dwa razy miałam balsam z tej serii i również byłam zadowolona, ale najbardziej lubię z planet spa, jak się promocja trafi można tanio kupić hehe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja za Care aż tak nie szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 6 zł za 200 ml to dobry interes :) Ale i tak nie miałam tych balsamów, może dlatego, że od kilku lat nie mam styczności z marką AVON.
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście nie używam kosmetyków AVON, ale tą serię miałam i jest godna polecenia ;) uwielbiałam jeszcze serce Planet spa ale teraz naet nie znam żadnej konsultantki żeby te kosmetyki zamówić :(
    U mnie dzisiaj stylizacja codzienna a post o kosmetykach był wczoraj i również mówiłam w filmiku o pielęgnacji ciała ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. nie używałam tych kosmetyków, bo nie za bardzo mam dostęp do tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  39. nigdy nie używałam niestety nic z tej serii ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń