28 lis 2013

Książkowe nowości.

Do mojej książkowej kolekcji znów trafiło kilka nowych nabytków, więc w najbliższym czasie zimowe wieczory będą z pewnością bardzo miło upływać :-) Po raz kolejny już zamawiałam na Znaku, obecnie trwa promocja i wszelkie książki można nabyć za połowę ceny, wystarczy wpisać kod rabat50 i będziemy cieszyć się 50% rabatem. Aż ciężko byłoby się oprzeć tak niesamowitej okazji, dlatego jak widać u mnie na jednej książce się nie skończyło, tym bardziej że nie mam pojęcia do kiedy kod jest ważny, a taka promocja pewnie nie prędko się nadarzy :-) Więc i Was zachęcam do zaopatrzenia się w jakieś ciekawe czytadła na te ponure dni lub zrobienia komuś książkowego prezentu gwiazdkowego ;-)



Czytaliście którąś z powyższych książek? :-)

91 komentarzy:

  1. zadnej nie czytalam, ale niektore tytuly brzmią ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jak najbardziej zachęcam do sięgnięcia po nie ;-)

      Usuń
  2. Gdzie Ty trzymasz te wszystkie książki? ;)
    Nie czytałam żadnej z nich.
    Promocja świetna.
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, wbrew pozorom mam ich niewiele, od jakiegoś czasu dopiero w nie inwestuję, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się stworzyć mini-biblioteczkę ;-)

      Usuń
  3. dzięx za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie nowa notka:) ale dużo czytasz, super!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytam dużo, po prostu wolę kupić więcej póki jest promocja, niż później przepłacać ;-)

      Usuń
  5. Czytałam Dziennik Anne Frank, ale już bardzo dawno temu, a Dziewczyny Wojenne w tym roku, reszty nie znam, także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziennik" już przeczytałam i przyznam, że średnio mi się podobał, a teraz zabrałam się za "Dziewczyny wojenne" :-)

      Usuń
  6. Ja skorzystałam z gotowych zestawów, gdzie 3 książki kosztowały tylko 19,90 a przesyłka 5 zł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednio korzystałam z tych pakietów, bardzo się opłaca :-)

      Usuń
  7. mam 'jeżynową zimę', ale jeszcze jej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ohh nie kus bo kupie zaraz wszystkie książki Schmitta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w koszyku "Historie miłosne", ale w końcu wymieniłam na inną książkę... Mimo wszystko jestem ich ciekawa, a Ciebie jak najbardziej zachęcam do skorzystania z promocji :-)

      Usuń
  9. też lubię czytać, ale jeszcze żadnej z tej pozycji nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam czasu teraz na czytanie książek, przy małym też jest mi ciężko ..
    Jak skończę szkołę muszę się wziąść za książki, teraz to tylko czympredzej streszczenia na mature, do ktorej wątpie bym podeszła ze względu na angielski.
    W oko wpadła mi "miejsce dla każdego" "ukryte żony" i "ofiarowana" ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko, życzę udanej matury, a w późniejszym czasie zachęcam do sięgnięcia po książki - o ile oczywiście okażą się warte przeczytania, ale już o tym poinformuję na pewno na blogu :-)

      Usuń
  11. Nie czytałam żadnego z tych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny wojenne czytałam - piękna książka! A Jeżynową zimę dostałam w prezencie, ale jeszcze się za nią nie zabrałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam "Dziewczyny wojenne" i muszę przyznać, że robi wrażenie :-)

      Usuń
  13. nie znam - ale 4 książki licząc od dołu chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc widzę, ze tematykę wojenną lubisz tak samo jak i ja :-)

      Usuń
  14. o kurcze i znowu mnie kusisz promocja na znaku :-). może ulegnę i tym razem :-). dzieki za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, korzystaj, korzystaj! ;-)

      Usuń
    2. Osz Ty niedobra - właśnie skorzystałam po raz drugi za Twoją namową :D Mój portfel nie jest Ci wdzięczny, ale ja owszem! :D

      Usuń
    3. Aż mi się buzia cieszy :-)

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że się pochwalisz, co tym razem udało Ci się upolować :-)

      Usuń
  15. Będziesz miała co robić w długie zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, aż przez książki zaniedbuję bloga ;-)

      Usuń
  16. dużo książek. nie czytałam żadnej z nich, ale wyspy kanibali i ukryte żony szczegolnie mnie zaciekawiły! :)
    może jak je przeczytasz to zrobisz recenzje na blogu?

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak, z chęcią dodaję recenzje książek :-)

      Usuń
  17. żadnej nie czytałam, ale jejku jestem w szoku! :D zamawiam!!!!! :D:D:D:D::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, mam nadzieję, że jesteś zadowolona z zamówionych książek :-)

      Usuń
  18. Żadnej z nich nie czytalam, ale mam nadzieje, ze wkrotce sie to zmieni :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny wojenne dostanie moja Babcia pod choinkę. Niestety nie miałam okazji czytać żadnej z nich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam "Dziewczyny wojenne" i książka bardzo mi się podoba :-)

      Usuń
  20. no niby tak jest. taki długie dobrze wyglądają ze zdecydowanym kolorem ;)

    żadnej nie czytałam ani nie mam.
    ale taka okazja... popatrzę czy coś mnie zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś zaciekawiło - ja to bym co najmniej połowę książek zakupiła, zawsze mam problem z tym co mam zamówić jako pierwsze ;-)

      Usuń
  21. OMG!! Jesteś niemożliwa :) Tyle książek to ja ani w ciągu 3 lat nie przeczytałam. Jedyne co chętnie czytam to blogi :) 2 książki na rok to u mnie sukces ale może dlatego, że wolny czas poświęcam na rzeczy związane ze studiami, a nie czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książek tak szybko nie przeczytam, swoje też będą musiały odleżeć ;-)

      Usuń
  22. nie czytałam żadnej, ale jeśli chodzi o promocję, to trudno nie skorzystać ; ) pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jak najbardziej zachęcam do skorzystania ;-)

      Usuń
    2. Ps. No i pochwal się, co udało się upolować ;-)

      Usuń
  23. koniecznie muszę nadrobić zaległości w lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym mieć tyle czasu, żeby je wszystkie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki będę czytać przez najbliższe pół roku pewnie, więc przecież nie jest to tak, że nagle przeczytam je w miesiąc...

      Usuń
  26. Dotąd żadna z tych książek nie trafiła w moje rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam dziennik Anne Frank, niezwykle poruszająca książka, warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziennik" mam już za sobą, ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;-)

      Usuń
  28. Szkoda, że nie mają na tej stronie książek popularnonaukowych bardziej ścisłych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, mimo wszystko mam nadzieję, że coś wpadnie Ci w oko ;-)

      Usuń
  29. Dobrze wiedzieć o takiej promocji ;) Dzięki za cynk ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tam jestem bardziej za książkami z biblioteki, w pełni za darmo i przynajmniej książki nie zalegają mi w pokoju, w którym i tak mało co się zmieści ;p
    Szczerze powiedziawszy nie czytałam żadnej z nich, ale życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że ja marzę o stworzeniu małej biblioteczki, a książki w trzypokojowym mieszkaniu jak najbardziej się mieszczą :-)

      Usuń
  31. Żadnej z powyższych nie czytałam, ale mało czytam książek za to Mąż nadrabia za dwoje ;) ale raczej historyczne, ja mam plan wdrożyć książki ale z biblioteki ;D

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne skąd pochodzą książki, ważne że coś się czyta :-)

      Usuń
  32. Jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam, ale dwie z nich są na mojej liście, także wszystko przede mną :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  33. miło , że się podoba :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo super, może i ja się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie czytałam żadnej z tych książek, ale muszę zajrzeć na tę stronę i coś wybrać skoro taki rabat :) Tym bardziej, że zbliżają się świetą, a mam w rodzinie moli książkowych a i sama dla siebie chętnie coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiam się nad zamówieniem 3 książek ze strony wydawnictwa znak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że książki już dawno zamówione ;-)

      Usuń
  37. dzięx za koment. :**

    OdpowiedzUsuń
  38. oooo ależ dużo nowości :) Ja nadal brnę przez Jo Nesbo, ale brak czasu robi swoje i powoli mi to idzie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się tytuł "jeżynowa zima" :) Ładny.
    dziękuję za ten wpis, ja jestem maniakiem książkowym - każdy rabat się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, też jestem tego zdania, że rabatów na książki nigdy dość :-)

      Usuń
  40. Świetna promocja! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało się skorzystać z rabatu ;-)

      Usuń
  42. sporo tego szkoda, że nie mam czasu na czytanie książek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc życzę, by udało się wygospodarować trochę czasu na chwile z lekturą ;-)

      Usuń
  43. Niestety nie czytałam,ale "Wyspa Hanibali" mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie, mam nadzieję, że będzie warta przeczytania :-)

      Usuń
  44. Czytalam "Ukryte żony" - polecam. Ksiązka trzyma w napięciu, historia na prawde warta czasu poświęconego na czytanie. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rekomendację :-) Właśnie czytam "Dziewczyny wojenne", jak tylko skończę, to chętnie zabiorę się za "Ukryte żony", bo teraz jeszcze bardziej mnie ciekawią :-)

      Usuń
  45. Oj ja tak mało czytam w tym roku, tęsknie za czytaniem, muszę nadrobić i mam nadzieję, że Święta będą idealną ku temu okazją (:

    OdpowiedzUsuń