19 lis 2013

Omlet ze szpinakiem.

Tym razem coś zdrowszego! :-)


Potrzebujemy:
- 2-3 jajka
- kilka listków szpinaku
- odrobinę papryki 
(można dodać też pomidory czy pieczarki)
- ząbek czosnku
- szczypta proszku do pieczenia


Paprykę kroimy w drobną kosteczkę, wrzucamy na patelnie i chwilę podsmażamy, aż zmięknie. Następnie dodajemy szpinak i przeciśnięty przez praskę czosnek i podsmażamy jeszcze ok.1-2 minut. Jajka rozmącamy w miseczce, dodajemy odrobinę proszku do pieczenia i doprawiamy solą i pieprzem. Wlewamy na patelnię i czekamy aż jajka się zetną, obracamy na drugą stronę (najlepiej przy pomocy pokrywki lub talerza). Możemy posypać odrobiną sera.


SMACZNEGO!


Lubicie omlety? :-)

73 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie. Nigdy nie robiłam omleta, jakiegokolwiek. Muszę w końcu spróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcam, na szybkie śniadanie albo kolacje na ciepło idealny :-)

      Usuń
  2. omlety lubię, ale nie szpinak ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyysznie wygląda! chętnie wypróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A co sądzisz o zamianie czosnku na cebulkę? Nie znoszę czosnku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię cebuli, więc nie podpowiem ;-) Można całkiem zrezygnować :-)

      Usuń
  5. Nigdy nie jadłam omleta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do wypróbowania, smaczne i szybkie danie :-)

      Usuń
  6. smakowicie wygląda! pozdrawiam;*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam aż naszła mnie ochota na omlet, jutro zrobię na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przepis ;) Ja nie mam talentu do gotowania, więc jak coś jest proste i szybkie, natychmiast próbuję. Dzięki za przypomnienie mi, o istnieniu omletów, bo na długi czas wypadły z mojej kuchni ;) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja wielkiego talentu nie mam, dopiero uczę się gotować, więc moje przepisy zawsze są proste :-) No i życzę smacznego :-)

      Usuń
  9. dziś taki sobie zrobię, mam szpinak

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny :) Na pewno pyszny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszny, więc jak najbardziej zachęcam do spróbowania :-)

      Usuń
  11. wygląda apetycznie :) uwielbiam szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie : ) mmmm!

    OdpowiedzUsuń
  13. OOo i już wiem co zrobić ukochanemu na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje dania zawsze pysznie wygladają, i masz bardzołądną jakośc i ładne zdjęcia <33

    na pewno zrobię ! Dziś na obiad robie Twoje danie z letnich propozycji: brokuł, kurczak, kiełki, pomidorki cherry i sos czosnkowy,z tym że bez majonezu, z samego jogurtu ;) ciekawe jak się sprawdzi ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, że zdjęcia się podobają :-) No i oczywiście mam nadzieję, że brokuły z kurczakiem będą smakować, sądząc po Twoich przepisach, wydaję mi się, że mamy bardzo podobny gust smakowy ;-)

      Usuń
  15. Omlety to pełna dowolność składników, lubię tak kombinować, a ze szpinakiem jeszcze nie jadłam, ale pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie najlepsze, że można kombinować z dodatkami :-)

      Usuń
  16. ja lubię omlety robić, ale nie lubię ich jeść :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja tak mam, że jak czegoś nie lubię jeść, to i tego nie znoszę robić ;-)

      Usuń
  17. wygląda smakowicie!:) Ja osobiscie zrezygnowalabym jedynie ze szpinaku ;D

    Pozdrawiam
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam omlety, a ten wygląda pysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam :) U nas najczęściej szpinak + feta + kukurydza + pomidory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę i takiej kombinacji spróbować :-)

      Usuń
  20. mmm.. wygląda zachwycająco... Mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  21. mniam !!! może uda się jutro na wieczór taki zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowy i apetyczny, fajna propozycja na pochmurny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolorowe dania wyglądają najsmaczniej :-)

      Usuń
  23. Szpinak zawsze i w każdej postaci :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale smaka mnie naszła na taki omlet , mniam !

    Zapraszam Cię do mnie - u mnie na blogu nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda niezwykle smacznie :)
    zapraszam do udziału w konkursie u nas na blogu :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  26. Wgląda to smakowicie, już dawno nie jadłam takiej potrway :)

    OdpowiedzUsuń
  27. w końcu każdy ma swój gust.
    a nowych piosenek słuchałaś? wpadła któraś w ucho?


    kiedyś jadłam omlet z pomidorem, ale nie dodawałam proszku do pieczenia ;)
    wypróbuję następnym razem ze szpinakiem bo wygląda smacznie i... kolorowo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, ciężko mi stwierdzić :-) A do wypróbowania omletu bardzo namawiam :-)

      Usuń
  28. Wygląda smakowicie!
    Idealny na śniadanie i nie tylko :)
    Czekamy na więcej takich propozycji, obserwujemy :3
    I zapraszamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno jeszcze wiele przepisów się pojawi :-)

      Usuń
  29. przyszne i zdrowe! koniecznie musze zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo matko jaki wspaniały omlet :) pychotka :) ja uwielbiam omlety...u nas w domu na śniadanie zawsze robił go tata...

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda wspaniale! Super inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
  32. a u Ciebie znów tak smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pyszności:)

    OdpowiedzUsuń