23 lut 2013

Niebieskości na szydełku.

Dziś kolejna dawka poduszek mojej mamy, tym razem dominuję na nich kolor niebieski. Wszystkie kwiatki robione są na szydełku. Inne prace prezentowałam niedawno w tym poście, więc jeśli macie ochotę zajrzeć, to zapraszam.


Pierwsza poducha z uroczymi białymi kwiatkami:



Druga poduszka z kwiatami naszytymi w kształcie kwadratu:



Trzecia poduszka z biało-niebieskimi kwiatami:



Czwarta biało-niebieska poduszka:



Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam Was tutaj, a wszelkie pytania kierujcie pod HANDMADEANIA@GMAIL.COM :)

Czekam na Wasze opinie na temat poduszek :-)

56 komentarzy:

  1. jeju! to jest piekne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka zdolna mama! Kolorystycznie jest super, po marynarsku:))) Zbieram się za uszycie jakichś poszewek bo przydałoby się coś na nowy sezon jaśkom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te podusie, bardzo ładny kolor. Talent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie śliczne, już wyobrażam sobie je u mnie w mieszkaniu :) jak skończymy remont i weźmiemy się za urządzanie, to może skorzystam z maila :) są CUDOWNE !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Ja nie lubię za bardzo bawić się szydełkiem, więc tym bardziej doceniam wysiłek włożony w wykonanie takich cudownych poduch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to fakt poduszki są pracochłonne :D

      Usuń
  6. WOW! SUper! + zapraszam do mnie na CANDY:) do wygrania extra sowa:) POZDRAWIAM xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega, mega, MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego ja też nie mam takiego talentu? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety też nie mam... ale jeszcze wszystko przed Nami! :D

      Usuń
  9. Ale piękne te poduchy. Cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się bardzo podobają;)
    Mama ma talent;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna podusia :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) A szczególnie w zakładkę "PROJEKTY" gdzie umieszczam swoje ciuchy zrobione przeze mnie :) OBSERWUJEMY? :)
    DENZEE STYLE

    OdpowiedzUsuń
  12. Są przepiękne. Masz utalentowana mamę. Kilka miesięcy temu moja mama podarowała mi również serweteczki zrobione na szydełku, żebym przyszyła do poduszek. Ale jakoś mi brakuje czasu. A tu proszę jaka motywacja w postaci Twoich zdjęć. Zabawnie wyszło, bo ja właśnie napisałam o haftach krzyżykowych u siebie. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej są przepiękne ;)
    Bardzo fajny blog;) obserwuje, zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. such talent you have ! so creative ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje poduchy są prześliczne:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesoooo jakie cudne!!! Dlaczego ja mam takie dwie lewe ręce do wszystkiego co wiąże się z nićmi... :(
    Koniecznie muszę się zgłosić po taką podusię, marzy mi się lniana z takimi kwiatuszkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czekam na propozycję :D bardzo się cieszę, że poduszki przypadły do gustu :D

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mojej mamie, ale dziękuję, że się podobają :D

      Usuń
  18. slicznie i ten kobaltowy kolor to hit wiosny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam! No to kolor trafiony idealnie :D

      Usuń
  19. Kwiatki są prześliczne. Ja też mam takich ręcznych robótek w domu masę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. są piękne! strasznie mi się podobają, lubię takie rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, wszystkie. Zdolną masz mamusię.

    OdpowiedzUsuń
  22. akurat pasowałyby mi kolorystycznie do pokoju. zdolną masz mamę i to bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te poduszki. Gratulacje dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka z Ciebie talenciara! Pozazdrościć :)
    zapraszam Cię do siebie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko, padłam! Przepiękne cudeńka! Moja przyszła teściowa też czaruje szydełkiem i drutami (ja z kolei szyję) ale nam takie wspaniałości nie wychodzą chyba;)
    Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzieła mojej mamy, ale dziękuję :D Na szydełku nie potrafię robić, ale za to też lubię szyć :D

      Usuń
  26. są piękne, zazdroszczę i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te poduszeczki.. ja uwielbiam wszystko co ręcznie robione!!! zazdroszczę również talentu Twej mamie :) ja też planuje świczne kwiatkowe poduszki do swojego domu.. tylko bardziej kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne! utalentowana mama :)

    PS. dziękuję za komplement, to miłe :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja mama jest po prostu genialna!
    Uwielbiam takie rzeczy... i bardzo chcialabym kiedys nauczyc sie szydełkowa i robic na drutach... ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że kiedyś się nauczę :) Na szczęście nauczycielkę już mam! :]

      Usuń
  30. Twoja mama ma talent! :) Piękne poduszeczki, a w dodatku wszystko precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mama zwraca uwagę na szczegóły :D

      Usuń
  31. przepiękne te kwiatuszki! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow jakie cudeńka, świetne poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne! I pomysł rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń