19 lut 2013

Tag: Liebster Blog Award 2.

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award, więc postanowiłam odpowiedzieć na pytania. Za wszystkie nominacje bardzo dziękuję :) a ja nominuję wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania, które znajdziecie tutaj.

Zasady:
Nominację do Liebster Award dostaje się od innego blogera/blogerki w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od  i-am-natally.blogspot.com:

1. Kosmetyk, na który wydałaś najwięcej pieniędzy?
2. Ulubiony kolor?
3. Jaka jest Twoja podróż marzeń?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Motto życiowe?
6. Jeżeli mogłabyś cofnąć czas i zmienić jakąś decyzje co by to było?
7. Na jakie wydarzenie czekasz najbardziej?
8. Najciekawsza przygoda jaką przeżyłaś?
9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
10. Zbierasz na coś pieniądze?
11. Ulubiona książka?

Moje odpowiedzi:
1. Na kosmetyki wydaję bardzo mało pieniędzy, więc nie mam pojęcia, co mogło być najdroższe.
2. Kocham wszelkie niebieskości! 
3. Paryż.
4. Muzyka radiowa.
5. Lepiej coś zrobić, a potem żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło. Bo niewykorzystane szanse bolą bardziej, niż popełnione błędy.
6. Zmieniłabym prawie całe swoje życie.
7. Aż zostanę żoną i oficjalnie będę mogła powiedzieć "Mój Mężu!" :]
8. Wolę nie opisywać :D
9. Rodzina i utrzymanie dobrych relacji.
10. Zbieram kasę na ślub ;)
11. "Liście dzikiego wina"



Pytania od  bluelife1.blogspot.com:

1. Lato czy zima?
2. Pies czy kot?
3. Słodycze czy owoce?
4. Swój dzień rozpoczynam od...?
5. Uwielbiam?
6. Moja ulubiona książka to...?
7. Miasto czy wieś?
8. Ulubiony kwiat?
9. Morze czy góry?
10. Moje hobby to...?
11. U ludzi cenię...?

 
Moje odpowiedzi:

1. Lato! Tęsknie za słońcem!
2. Pies.
3. Słodycze ;]
4. Wstawienia wody na herbatę.
5. Uwielbiam mojego sierściucha, wylegiwanie się na słońcu, zakup nowego ciuszka, smaczny obiad, Góralki, długie nocne rozmowy, wiosenne spacery, dobry film, uśmiech na twarzy bliskich osób, wieczorne przesiadywanie na necie,  rozmowy przez tel z mamą, przytulanki, pozytywne pomysły, no i gdy włosy mi się dobrze układają ;]
6. "Liście dzikiego wina"
7. Mieszkam w mieście, ale wolałabym zamieszkać w domku na wsi. Nie lubię miasta, to nie miejsce dla mnie.
8. Nie mam ulubionego.
9. Morze.
10. Hand made.
11. Szczerość, uczciwość i poczucie humoru.


Pytania od  madlen-t.blogspot.com:

1. Czy starasz się realizować swoje największe marzenia?
2. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
3. Jakie masz plany na przyszłość?
4. Jaki jest Twój sposób na nudę?
5. Wierzysz w miłość?
6. O czym najchętniej piszesz na blogu?
7. Bez czego nie mogłabyś przeżyć dnia?
8. Ulubiony miesiąc?
9. Jak zaczął się dla Ciebie 2013 r?
10. Książka czy film?
11. Ślub czy życie na kocią łapę?

 Moje odpowiedzi:

1. Staram się i mam nadzieję, że wszystkie się spełnią.
2. Od dłuższego czasu podglądałam wiele blogów, aż wreszcie nastał dzień, że i ja się zdecydowałam na założenie bloga. I nie żałuję! :)
3. Rodzina: mąż, dziecko (dzieci??) ;D
4. Internet, film, hand made.
5. Wierzę :) a nawet w miłość od pierwszego wejrzenia! :D
6. Piszę o wszystkim, ale najbardziej cieszy mnie, kiedy przepisy kulinarne, które zamieszczam, są przez Was pozytywnie przyjęte :)
7. Bez jedzenia i wody! ;]
8. Maj.
9. Rok 2013 zaczął się bardzo optymistycznie.
10. Film.
11. Wybieram ślub, choć nie mam nic przeciwko życiu na kocią łapę. Ale jeśli chodzi o sprawy urzędowe, to zdecydowanie łatwiej jest małżeństwom, no i nie chciałabym, żeby w przyszłości dziecko zapytało mnie "Mamo, dlaczego masz inne nazwisko niż Tato?". Co nie zmienia faktu, że uważam, iż życie po ślubie, oprócz papierka, tak naprawdę nic się nie zmieni.



Źródło: temysli.pl


Czy jest ktoś, kto dotrwał do końca posta? :-)

41 komentarzy:

  1. Ja dotrwałam bez problemu :) Ja u siebie piszę głównie o kosmetykach, ale też bardzo lubię, gdy zamieszczę przepis na jakąś potrawę i zostanie ona odebrana pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli ktoś napisze, że przepis wypróbował i mu smakował, to już totalnie jestem uradowana :D

      Usuń
  2. Oczywiście, że dotrwałam ;) Uwielbiam takie posty, bo można się z nich wiele dowiedzieć na temat bloggera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie ogarniam tych wszystkich nominacji ://

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje nominacji, interesujące odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog;)Zapraszam do mnie,obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dotrwałam :)).
    Na wiele pytań odpowiedziałabym dokładnie tak jak Ty :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się czegoś o Tobie dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile tych pytań się nazbierało! ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez problemu dotrwałam, bardzo interesujące odpowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dotrwałam :)lubię czytać odpowiedzi na takie pytania, bo można się zawsze czegoś więcej dowiedzieć o autorze bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne są te TAGi :) można się dowiedzieć niekiedy pikantnych ciekawostek o autorze a nie tylko same suche czytać notki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! :D i dlatego również lubię TAGI :D

      Usuń
    2. u mnie też TAG xd ale nie robię hurtem, tylko urozmaicłam okresy czytelnicze między notkami:D

      Usuń
  13. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dotrwałam! Ja nie weyobrażam sobie chyba zamieszkania na wsi tak na całe zycie;) I w miłośc od pierwszego wejrzenia absolutnie nie wierzę w zauroczenie owwzem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chciałabym mieć swój domek z ogródkiem i zamieszkać tam, gdzie jest cisza i spokój! :D więcej już nic do szczęścia nie byłoby mi potrzebne! ;D a w miłość od pierwszego wejrzenia też nie wierzyłam, dopóki nie spotkałam mojego narzeczonego! :D

      Usuń
  15. Oj i popatrz nie wiedziałam,że mamy tyle wspolego ze sobą :) fajna zabawa..a co do wsi kwestia przyzwyczajenia:).. ja jestem tez z miasta i mieszkam teraz na wsi.. uwielbiam w nim to,ze można wyjść przed dom,posiedzieć w ogrodzie i upajać się tą błogą ciszą :)czasami jednak brakuje mi szumu i szybkiego życia w mieście..u mnie też coś dodałam..zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i właśnie tego ogrodu i tego spokoju Ci zazdroszczę! :D

      Usuń
  16. dotrwałam dotrwałam :-) Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie przeczytałam wszystko;)


    zapraszam w wolnej chwili do mnie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam każdą Twoją odpowiedź. Zaciekawiły mnie // http://chomik69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne motto. Wszyscy powinniśmy mieć je na względzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czytać takie tagi :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też uwielbiam każdy odcień niebieskiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją podróżą marzeń również jest Paryż, chciałabym tam wyjechać za rok...
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dałam radę :)

    świetny tag , i 'cytat' :)
    obserwuję , pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    http://julietanddominica.blogspot.com/

    \Dominica .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ulala :D Widzę,żę ruszasz z kopyta

    OdpowiedzUsuń