14 lut 2013

Żelowa kredka SuperShock.

Dziś opowiem o rewelacyjnej kredce, jaką jest żelowa kredka z Avon. Na pewno większość doskonale ją zna. Ale tych którzy o niej jeszcze nie słyszeli, zachęcam do zakupu w stu procentach :)


Kredka przede wszystkim jest bardzo trwała, na moich oczach utrzymuję się cały dzień, nie blaknie i nie znika z oczu, jak czasem dzieję się przy innych kredkach. Podoba mi się głównie jej piękny głęboki kolor, zwłaszcza czerń jest bardzo nasycona. Przy jej użyciu kreska wygląda, jak namalowana eyelinerem. Jeśli chcemy ją rozetrzeć, należy to zrobić od razu po aplikacji, ponieważ bardzo szybko zasycha i staje się to niemożliwe. Zaletą też jest miękkość, dzięki czemu jest delikatna dla naszych powiek. Dla mnie ma idealną konsystencję. Wiem, że niektórzy mają problem z jej temperowaniem, ale wystarczy włożyć ją do lodówki na jakiś czas, by zrobiła się nieco twardsza, a zatemperujemy ją bez żadnych problemów, tak jak każdą inną kredkę. Przy demakijażu, z oczu zmywa się bardzo łatwo. Cena jak najbardziej przystępna, w zależności od promocji jej koszt to 13-20 zł.



Makijaż wykonany tymi o to kredkami, choć może mało widoczny :)


Moje oczekiwanie, jak najbardziej spełnia, więc z czystym sumieniem mogę polecić ją i Wam! :-)

A Wy jakie macie zdanie na jej temat? Używacie? :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A skoro na wszystkich blogach jest tak miło i słodko, a każdy ma czerwono-różowy nastrój, życzę wszystkim udanych Walentynek :) i dużo miłości w każdym następnym dniu! :-)

Źródło: temysli.pl

38 komentarzy:

  1. oooo, świetne kredki! i b. ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czarną i jest świetna. Teraz chcę kupić brązową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby ta siwa była jaśniejsza mogłabym jej używać jako cień :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna kredka to coś dla Mnie! Szukam akurat dobrej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat kredki w Avonie maja dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o niej wiele razy, ale jakoś nie umiem się zmotywować do jej zakupu.. Chyba wreszcie to zrobię!:)
    Ta srebrna jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrna obłędnie wyglada! Wooow! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, kupie chyba brązową :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się skuszę na czarną.
    Twoja recenzja mnie zachęciła do jej kupna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na to samo :D
    http://roksankas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam kredek więc to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy o niej nie słyszałam,ale jak tylko nada się okazja to chętnie zakupie :)) W wolnej chwili zapraszam do mnie,a jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj proszę,pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te kredyki ! są niesamowite ! Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog!

    zapraszam do siebie!

    www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym w taką zainwestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne, nie wiesz czy są może bardziej odjechane kolorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jest niebieska, ale czy jeszcze jakieś inne kolory, to nie mam pojęcia :)

      Usuń
  17. bardzo zachęcająca recenzja :)
    chyba się skuszę na czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęciłaś mnie . ;) Muszę sobie kupić taką czarną ;)

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałaby mi się taka, tylko że w kolorze niebieskim.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w katalogu, że niebieska też jest :)

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te kredki ;) ładny masz usmiech - az sie sama szczerze do monitoru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu Twojego komentarza - teraz i ja zacieszam :D

      Usuń
  22. Nie używam kredek, ale te mają śliczne nasycone kolory.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham kredki i wyrazisty makijaż oczu :) kocham wszystkie,więc i te również :) u nas też kolejny wpis zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło.że mmnie odwiedziłas:)
    od dawna nie mogę znaleźć dobrej kredki,bo wszystkie się rozmazują:(
    może wypróbuję tą:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) mam nadzieje, że przypadnie Ci do gustu :D

      Usuń