3 lut 2013

Naleśniki z serem i pieczarkami.

Naleśniki z serem i pieczarkami należą do moich ulubionych. Często goszczą na moim stole, gdy nie mam pomysłu na obiad. Są tak smaczne, że mogłabym zajadać się nimi codziennie. Ale by nam się nie znudziły, chciałabym trochę poeksperymentować z nadzieniem do naleśników. Dlatego jeśli macie sprawdzone i smaczne przepisy, podzielcie się, a chętnie wypróbuję :D a ja Was zapraszam zarówno na dzisiejsze naleśniki, jak i na te z parówkami.


Potrzebujemy:
- mleko
- mąka
- jajko
- ser
- pieczarki


Smażymy naleśniki. Pieczarki kroimy w kostkę i podsmażamy. Przekładamy do miski. Dodajemy starty ser. Doprawiamy solą i pieprzem. Dokładnie mieszamy.


Nakładamy farsz na naleśniki i zawijamy.


Każdy naleśnik obtaczamy najpierw w jajku, a następnie w bułce tartej.


Smażymy na małym ogniu.


SMACZNEGO!

Jeśli lubicie cebulę, warto dodać ją do farszu. Ja cebuli nienawidzę i nie dodaję jej do żadnego dania. To chyba jedyne warzywo, które omijam szerokim łukiem w kuchni. Nic nie poradzę na to, że nie jestem w stanie jej przełknąć. Na pewno każdy z Was ma takie danie czy składnik, którego szczególnie nie trawi ;]

64 komentarze:

  1. cudownie wyglądają, aż zgłodniałam. zaraz się biorę za robienie + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jakie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam już takie cudo , prawda , że pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, zgłodniałam na wieczór. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają przepysznie!
    musze wypróbować :)
    pozdrawiam i zapraszam częściej! buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie , zrobiłam się głodna... *____*

    ps. obserwujemy wzajemnie ?
    Pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają pysznie :)

    nominuje Cię do nagrody Liebster Award :)
    inf. u mnie w notce

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię naleśniki z pieczarkami :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam ślinotoku :D. Uwielbiam pieczarki, naleśniki i ser także to musiałoby mi smakować :D.

    Poproszę takiego naleśniczka ommmnommmnom :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc czas spróbować :D a zapewniam, że będą smakowały! :D

      Usuń
  10. Ja nie lubię takich rzeczy! ;d Ale fajny pomysł xd
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dzisiaj robie pierogi :) ale krokiety tez uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. to są krokiety :) kochaaaam <3 z samymi pieczarkami tez uwielbiam i z kapustą i grzybami :) mmmm

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają smakowicie ... na pewno są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to będzie mój środowy obiad, dzięki za pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie probowalam nalesnikow obtaczac na koniec w jajku i bulce, musze sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na konkurs :) Do wygrania okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł!
    Muszę to wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, wygląda na smaczne i szybkie danie:))
    Spróbuję chyba kiedyś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa wersja, wyglądają apetycznie i chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmmm zjadłabym :) Pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm. <3 Często je robię, znaczy moja mama. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale narobiłaś mi smaka! wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziekuje :)!
    Ejj daj mi takiego jednego normalnie pychaa ! :D
    znakomite sa te Twoje przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. po zdjęciu aż zachciało mi się jeść :D

    pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. buuuuu a ja próbuje być na diecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie łatwo być na diecie, gdy z każdej strony tyle pokus :D

      Usuń
  26. Tak. pocztą :) nie każdy ma jasną sytuacje w swoim życiu i nie każdy umie podejść i powiedzieć w twarz, co czuje - albo powie i zostanie wyśmiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :D

      Usuń
  27. aaaa mój ulubiony farsz!!! zamawiam pocztą xd:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj zrobię, choć był plan ze szpinakiem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze szpinakiem nie jadłam! Muszę spróbować :D

      Usuń
  29. Dziękuję za komentarz i odwiedziny i zapraszam na candy
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/?id=2432621

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale apetycznie wygladaja. Zjadlabym z barszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepasam za naleśnikami na słodko, ale własnie takie z serem i pieczarkami bardzo lubię i często robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również wolę bardziej słony farsz, niż słodki :)

      Usuń
  32. Treż uwielbiamy krokiety z serem i pieczarkami,ale u nas jest i cebulka... często robimy je na jakieś wieczorki w większym gronie znajomych :) zawsze wszystkim smakuje i są super sycące :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiałam się co zrobić na obiad w niedzielę, a tu proszę...przepis podany na tacy:) Dzięki:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Naleśniki albo krokiety - do wyboru, do koloru, a raczej smaku ;) Wypróbuj naleśniki ze szpinakiem - uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń