5 sty 2013

Naleśniki z parówką.

Moją kulinarną przygodę na blogu rozpocznę bardzo prostym, zaś niekoniecznie zdrowym przepisem, jakim są naleśniki z parówką i serem. Ot, taka mała alternatywa dla hot-dogów. Daniem na pewno nie pogardziłyby osoby lubiące fast foody, jak i niejadki ;]



Robimy ciasto naleśnikowe (mleko, mąka, jajko):


 Smażymy naleśniki:


 Każdą parówkę ( bez osłonki ) zawijamy w plaster sera:


 a następnie w naleśnik:


 Obtaczamy w jajku i w bułce tartej:


Smażymy na bardzo małym ogniu:


 Najlepiej smakują z ketchupem! :)



 Smacznego!                

18 komentarzy:

  1. Też tak czasem robię :) Dodaję jeszcze sera i czasem ketchup z przyprawami do środka :) Takie najprostsze dania są najsmaczniejsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. proste,a ja go jeszcze nigdy nie jadłam ,dzięki twojemu przepisowi spraktykuję na dniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale smacznie wyglądaa...aż mi się jeść zachciało xD

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, wyglądają naprawdę smakowicie. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem co zrobię sobie jutro na niezdrową kolację ;D Mniamiii
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne:) zrobię mężowi na śniadanie będzie w szoku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie! Wypróbuję w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie tego wypróbuję!
    dodaję do obserwowanych, bo masz super przepisy :) może i u mnie Ci się też spodoba:)
    pozdrawiam, Millie.

    OdpowiedzUsuń