23 lip 2013

Roladki z tortilli.

Dziś roladki z tortilli - ładnie się prezentują i równie smacznie smakują.


Potrzebujemy:
- tortilla
- plastry sera
- plastry szynki
- sałata
- papryka
- serek almette  ( u mnie z ogórkiem i ziołami)

Tortille smarujemy serkiem. Następnie układamy na niej sałatę, szynkę, ser oraz pokrojoną w paski paprykę.
Zawijamy wszystko w rulon, wbijamy wykałaczki, by wszystko ładnie się trzymało i kroimy na mniejsze kawałki.
SMACZNEGO! :-)

ps. do ślubu zostało już tylko 3 dni ;)

97 komentarzy:

  1. Kochana skąd Ty bierzesz takie pyszne przepisy ?? zawsze coś czego nie znam ;) idealne na wieczorne imprezki w ogrodzie ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle pozapisywanych przepisów, ze chyba nigdy wszystkich nie uda mi się wypróbować ;-)

      Usuń
  2. to wygląda rewelacyjnie! pewnie tak samo smakuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają i fajnie, że nieskomplikowane w przygotowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze pamietam, ale wesela nie organizujecie, prawda? Przepraszam, że pytam, ale pamięć szwankuje niestety w ostatnim czasie:)

      Usuń
    2. A jednak pamięć masz jak najlepszą! :-)

      Usuń
  4. Smakowicie wyglądają te roladki :)
    3 dni do ślubu? Pewnie się stresujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie - jak zawsze :) Ach, te Twoje przepisy... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to! :) Sama często robię. Nie przepadam tylko za papryką, więc jej nie dodaję. Nie wiem po co ja kroję ser i wędzoną pierś z kurczaka skoro można zrobić tak jak Ty... Głupia ja :D

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    Czekam na zdjęcia ze ślubu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem najprostsze rozwiązania sprawdzają się najlepiej :) A jakiś ułamek zdjęć na pewno się ukaże :-)

      Usuń
  7. miłego ślubiku! mój był rok temu :) w tym czeka mnie ślub siostry i też jestem podekscytowana, jakbym drugi raz ślub brała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste w wykonaniu, a tak pięknie i efektownie się prezentują. Jak się domyślam, podobnie smakują. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Można byłoby je zaserwować w ogrodzie, a jeśli byłby grill, leciutko je podgrzać. Sprawiając, że ser się roztopi (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zrobić na jakąś domówę, bo są wygodne w spożywaniu, a tortillę uwielbiam :)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pyszne tortillki ! Cudowne, aż chyba zaraz zrobie. Ja do tortilli dodaję sos meksykański lub miodowy ! :)
    http://quitenormally.blogspot.com/2013/07/bulgaria.html u mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. smacznie to wygląda ; )
    zapraszam do mnie, potrzebuje Twojej pomocy .
    rzucamyspojrzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Smaczne, pożywne i proste w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pychota! Uwielbiam tortille

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm! Aż się głodna o 3 w nocy zrobiłam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można sobie pozwolić na nocne podjadanie ;-)

      Usuń
  16. bardzo estetycznie i pysznie wyglądają te roladki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewni tak samo świetnie smakują jak i wyglądają ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej a ja jestem właśnie głodna. muszą być przepyszne, świetne na co dzień i na okazję podać gościom na stół;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie się sprawdzą na wszelkich imprezach :-)

      Usuń
  19. Wyglądają przepysznie! Bardzo lubię takie szybkie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też takie robimy w domu. Najczęściej na imprezy. Sprawdzają się idealnie, znikają bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  21. pyszne muszą być ;) i szybkie idealne na imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie proste i efektowne rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  23. O jeju,ale bym teraz sobie takie coś zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaa Twojego ślubu? Bo nie jestem w temacie :P Długo mnie na blogach nie było... na swoim zresztą też :P Jeju! To nie mogę się doczekać ślubnych zdjęć :) Może je wstawisz :P Kreatywne roladki- nie jadłam jeszcze czegoś takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do spróbowania :-) A panną młodą byłam ja :-)

      Usuń
  25. prosto, ale pyszne <3 mnaimm :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie proste a jeszcze nigdy nie podawałam :) Trzeba to nadrobić, zbliżają się urodziny narzeczonego więc na pewno pomysł wykorzystam :) Znów jesteś dla mnie inspiracją :D
    Jak sie czujesz? Zdenerwowana? Mnie myśl o ślubie przeraża na rok przed. Na twoim miejscu bym nie spała ze zdenerwowania. Pokażesz potem sukienkeee? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę miałam z sieciówki, krótką i skromną :-) A stres był ogromny :-) Miło mi, że mogę być dla kogoś inspiracją, dlatego mam nadzieję, że roladki będą smakować :-)

      Usuń
  27. omnomnom jutro chyba takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł, jutro robię :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda bardzo apetycznie :) Ja w ogolę lubię tortillę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobry pomysł na szybką imprezę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięnie wyglądają, wydają się być idealne na przystawkę dla gości:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, fajnie się sprawdzą zamiast koreczków :-)

      Usuń
  32. Wyglądają bardzo apetycznie, aż się głodna takich pyszności zrobiłam :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm.. musi być pyszne. zrobię przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje się być naprawdę smaczne. Z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku, aż zgłodniałam ;D świetnie się prezentującc :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę koniecznie spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne! To dzisiaj ten dzień??!???????

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślub - magiczne wydarzenie w życiu każdej kobiety jak i mężczyzny. Liczę na jakąś relacje z tak szczególnego dnia :) Wytrwałości wam życzę.


    Po prawie miesięcznym przestoju - jestem - kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysł:) pysznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądają te roladki z tortilli ;) mniammm! chyba zrobię je w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś już prawie tydzień po ślubie, wow! :)
    Roladki wyglądają baaardzo apetycznie :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogę jedynie pogratulować i życzyć szczęścia :)
    A te roladki tak jak pisałaś ładnie wyglądają, a jak smakują to się niedługo przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że roladki będą smakować :-)

      Usuń
  43. mmm pyszności :)
    to czekamy na relację ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. takie proste a takie świetne! na pewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki prosty przepis a taki pyszny! Aż zgłodniałam :)

    Buziaki : *

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy wpis :)

    Zapraszam Cię na rozdanie kosmetyczne do mnie, super nagrody :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Pysznie wyglądają i mam wrażenie (sama nie wiem, może omylne :P), że są całkiem proste w przygotowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roladki są bardzo proste, więc tym bardziej zachęcam do wypróbowania :-)

      Usuń
  48. uwielbiam takie roladki jak są okazje nie raz takie robię pychota :) Ja z chęcią obserwuję i zapraszam też do mnie i liczę na obserwację również jeśli się spodoba pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpowiedzi
    1. Więc namawiam do wypróbowania, idealne na sylwestra :-)

      Usuń
  50. robiłam ostatnio ;) pyszności ^^
    http://stylowi.pl/13392781 tu też widzę Twoje zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń