5 sie 2013

Wymarzona lustrzanka.

O nowym sprzęcie do fotografowania marzyłam od dawna, a że nasz budżet przez ostatnie miesiące pochłaniał ślub, nie mogliśmy sobie na niego pozwolić, bo niestety lustrzanka groszy nie kosztuje. Dlatego zaraz po ślubie udaliśmy się po nią do sklepu - no i już z nami jest nasz Nikon d5100 + 18-55 mm. Kolejne marzenie zostało spełnione! A następne mam nadzieję, że już wkrótce - póki co nie zapeszam ;-) W temacie fotografii jesteśmy kompletnie zieloni i muszę przyznać, że lustrzankę trzymam w ręku po raz pierwszy. Nigdy przed tym nie mieliśmy z nią styczności, więc obawialiśmy się, czy będziemy potrafili robić nią zdjęcia. Wspomagamy się książkami i czytamy o ISO, światłach, przesłonach, itp. No i dużo próbujemy, w końcu trening czyni mistrza! ;-)

Kilka zdjęć zrobionych przez męża mego, mam nadzieję, że mi wybaczy ;-)
Zdjęcia nie są w żaden sposób przerabiane.

A Wy o czym marzycie? :-)

101 komentarzy:

  1. fantastyczny aparat, ja używam alfy sony, pożyczonej od prawie narzeczonego

    OdpowiedzUsuń
  2. wazne ze czytacie i chcecie sie nauczyc a nie robicie z automatu :) a ja to bym chciała otworzyć swoją pracownie i szyć ubrania dla ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też marzę o własnym biznesie! :-)

      Usuń
  3. :)
    Ja również przymierzam się do kupna aparatu, i na razie wiem tylko tyle, że będzie to kompakt i również tak jak u Ciebie Nikon. Jakoś wydają mi się te aparaty porządne. Jestem zakochana w Nikonie coolpix p100 tyle, że jest z 2010 może uda mi się znaleźć jakiś inny, chociaż jak się uprę to już koniec ;)
    Przyznam szczerze, że Twoje zdjęcia są naprawdę ładne, a szczególnie podoba mi się to z pszczołą i z szyszką.. coś w nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc oby i Twoje marzenia się spełniły :-)

      Usuń
  4. Takim samym modelem robię zdjęcia na swój blog (:
    Ostatnie zdjęcie Twojej psiny jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu- z chęcią powiesiłabym je sobie na ścianie ^^
    Taka lustrzanka i mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ale miło mi to czytać! :-)

      Usuń
  6. Ja miałam Nikona i odsprzedałam.. niby się mówi,że najlepsza marka,ale .. właśnie .. trochę za trudny jak dla mnie.. zresztą obiektywy straszliwie drogie.. nie jestem fotografem,więc stwierdziłam,że zamienię i tak mam Sony.. jestem zadowolona.. gratuluję nowego nabytku i czekam na kolejne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my jesteśmy kompletnymi laikami, ale póki co dajemy sobie z nim radę ;-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą coraz lepsze! :-)

      Usuń
  8. Ostatnie zdjecie jest cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i czuję niebawem piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby właśnie tak było! :-)

      Usuń
  10. ja mam Canona z takim samym obiektywem-trening czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie taką nadzieję! :-)

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia - pierwsze i ostatnie najlepsze :) Ja marzę o wakacjach na Lazurowym Wybrzeżu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę spełnienia marzeń o wakacjach! :-)

      Usuń
  12. ja mam lustrzankę od ponad roku, a nadal nie umiem jeszcze pokazać wszystkich jej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię Twoje zdjęcia, są bardzo ładne :-)

      Usuń
  13. Również mam NIkona lustrzankę ale D90 :) Jestem mega zadowolona :)

    Aktualnie marzę o kolejnym obiektywie do aparatu :)

    Powodzenia w fotografowaniu :) To świetna zabawa! :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię, fotografia już powoli wciąga :-)

      Usuń
  14. Eh, tylko mi nie udaje się spełnić tego marzenia ;c ciesz się tym maleństwem i pstrykaj mnóstwo zdjęć ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i pstrykam sporo! Życzę spełnienia marzeń i o swojej lustrzane! :-)

      Usuń
  15. lustrzanka to również moje marzenie, może kiedyś uda mi się je zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tez Nikosia tylko D90 :))
    Zapraszam na konkurs!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Również marzy mi się lustrzanka . Przy prowadzeniu bloga bardzo się przydaje gdyż zdjęcia są ładne, wyraziste. Póki co to również tylko marzenie ale patrze na używane gdyż ludzie czasami sprzedają taniej sprzęt w bardzo dobrym stanie.. ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że czasem warto kupić używany sprzęt, byleby tylko jeszcze była ważna gwarancja! :-)

      Usuń
  18. Gratuluję lustrzanki : )
    Mam nadzieję, że będzie Ci służyła bardzo długo i że będziesz z niej zadowolona : *
    Ja na swoją ciągle zbieram, ale co rusz są inne wydatki i muszę czekać : )
    Bardzo podobają mi się te zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  19. Zdjecie z pszczola mistrzowskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdecydowanie mój ulubieniec :-)

      Usuń
  20. też bym chciała...

    ale super te zdjęcia są, fotografię macie z mężem we krwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się uczymy fotografii :-)

      Usuń
  21. Wow zdjęcia robią wrażenie. Też mi się marzy taki aparat.Zazdroszczę;)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! I również życzę nowego sprzętu :-)

      Usuń
  22. Też marzę o lustrzance, ale na nią będę musiała chyba jeszcze długo poczekać. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ostatnio pomyślałam że przydałaby mi się lustrzanka bo mam za słaby aparat na bloga :/ Ale z drugiej strony czasem już taki zwykły aparat cyfrowy przeszkadza (np jak się ma małą torebkę) gdy dzieś sie wybieramy. Skończyłoby się na tym że lustrzanki używałabym tylko do stylizacji ;) A w podróże i tak brała małą cyfrówkę ;) I tylko to mnie powstrzymuje przed zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko gdziekolwiek wybywam, więc się tym nie martwiłam :-)

      Usuń
  24. Ja także bardzo lubię ten zespół :) Lustrzanka to moje marzenie, niestety dotychczas niespełnione. Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niedługo wyjeżdżam za granicę
    zmiany w moim życiu
    pierwsze co sobie kupię za wypłatę to nowa lustrzanka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, też mi się marzy nowy aparat! Mam nadzieję że niedługo znajdzie się w moim posiadaniu:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow zdjecia naprawde przepiekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę mnie to bardzo, że się podobają :)

      Usuń
  28. Cudooooowna :) ja marzę hm... trudne pytanie. Chyba o szczesciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szczęściu i zdrowiu przede wszystkim i ja marzę :-) A lustrzanka to bardziej takie przyziemne marzenie... :)

      Usuń
  29. Hey! I really liked your blog and your photos are clearly great! :)

    If you want visit my blog and maybe be fan of me: http://fromlifescorner.blogspot.com/

    Kisses! x

    OdpowiedzUsuń
  30. Historia bardzo zbliżona do naszej :P I my po ślubie zdecydowaliśmy się na zakup lustrzanki, tzn zamiany na nowszą. Normalnie nasz budżet nie był w stanie wytrzymać takiego zakupu, ale dzięki weselu mogliśmy zaszaleć i spełnić marzenia. Piękne zdjęcia :) Czekam na kolejne foto zmagania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że kiedyś będziemy robić równie ładne zdjęcia, jakie prezentujesz u siebie na blogu :-)

      Usuń
  31. polecam po nią sięgnąć ;)


    świetne zdjęcia.
    o tym samym marzę! choć nie koniecznie o tej dokładnie lustrzance, ale o lustrzance... ;)
    jeśli można... ile kosztowała ta przyjemność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustrzanka kosztowała 1809 zł, ale z torbą, kartą pamięci, itp - wyszło ponad 2 tys.

      Usuń
  32. pamietam gdy ja dostalam moja lustrzanke... cudowne uczucie :) napewno dacie rade! juz widze swietne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje. Pieknie oddane kolory i sliczny ten Twoj portrecik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. widzę, że profesjonalny sprzęt już jest! to naprawdę cieszy, kiedy możesz przerzucić się ze zwykłego kompakta na coś bardziej zaawansowanego i serwować czytelnikom coś lepszego. :) mam nadzieję, że będzie Ci się dobrze sprawował aparat. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję, a dzięki temu na pewno będą pojawiać się ładniejsze zdjęcia :-)

      Usuń
  35. zazdroszczę sprzętu :) ja teraz poluję na jakiś ciekawy obiektyw, ale ceny skutecznie odsuwają moje marzenie daleko w przyszłość xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, i wcale się nie dziwię ;)

      Usuń
  36. Gratuluję nowej lustrzanki! Moja już ma swoje lata i zaczyna coraz częściej się psuć, więc też marzy mi się nowa sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc oby marzenie o nowej się spełniło :-)

      Usuń
  37. Świetne zdjęcia, zazdroszczę aparatu :) Przyciemniłaś włosy czy mi się wydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najważniejsze to ćwiczyć i wykorzystywać funkcje aparatu - nie rozumiem ludzi, którzy kupują drogi sprzęt i jadą na automacie ;x A zdjęcia widzę całkiem ładne, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat mamy w posiadaniu dopiero tydzień, więc mam nadzieję, że zdjęcia będą coraz ładniejsze :-)

      Usuń
  39. Przemega sprawa z tą Lustrzanką..
    dużo o niej słyszałam.


    ZAZDROSZCZĘ CIIII !!! :(

    mój zapiek to duża pełnoziarnista bułeczka ze zrobioną dziurą na środku jak na załączonym obrazku w poście - to 'WYDŁUBANY ŚRODEK BUŁKI ;) oraz WYPEŁNIONY FARSZEM z ugtowanego kurczaka (pokrojonego w kosteczki/kawałki), mrożonego szpinaka ugotowanego w garnku, z czosnkiem i i kawałkami fety = farsz to całość wymieszana i przyprawiona wedlke uznania, na końcu posypana serkiem żółtym do pieca, i GŁALA, wychodzi chrupiącą bułeczka z farszem szpinakowym i serem :) - bardzo szybkie i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przepis, muszę koniecznie wypróbować, bo bardzo lubię takie nieoklepane dania :-)

      Usuń
  40. Jeeej, moja koleżanka ma takiego samego psa jak Wy :D
    a lustrzankę bardzo chciałabym mieć i to właśnie ten model ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc idealnie się złożyło :-)

      Usuń
  41. super że udało się spełnić marzenie:)
    niech dobrze służy:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  42. genialne, też mi isę marzy lustrzanka

    OdpowiedzUsuń
  43. no i super, gratulację:) sliczną masz fryzurkę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też marzę o lustrzance! A zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja ma swój wymarzony Nikon D3100 z obiektywem Nikkor 18-105 ale teraz marzy mi się jakiś obiketyw d makro :) Ja też siedzę i czytam p tych wszystkich zagadnieniach i nadal ciężo mi pojąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla mnie nie wszystko jest zrozumiałe :-)

      Usuń
  46. Fajnie spełniać marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja marzyłam o iPadzie 4 i udało się je spełnić :) NIKONY do dobre, niezawodne sprzęty :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, warto marzyć, by później móc je spełniać :-)

      Usuń
  48. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ladne zdjecia robi. Ja tez zielona jestemw tych sprawach,ale moja kumpela zna sie na tych lustrzankach. xD
    Zycze wszystkiego dobrego na nowej drodze zycia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) Mam nadzieję, że i ja się kiedyś na nich poznam :-)

      Usuń
  50. widać po zdjeciach, ze to lubisz ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robił mąż, więc podziękuję w jego imieniu :-)

      Usuń
  51. Marzy mi się taki sprzęt do robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc oby marzenia się spełniły jak najszybciej :-)

      Usuń
  52. Ja rok temu też zaczynałam jako kompletny laik w tej dziedzinie,ale teraz idzie mi coraz lepiej,w końcu trening czyni mistrza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że i ja podołam :-)

      Usuń