21 sty 2014

Nowości z Biedronki.

Większość osób pokazuje dziś zakupy z Lidla, więc ja dla odmiany pokażę te z Biedronki ;-)

Aktualnie trwa oferta pod hasłem "Kolorowa kuchnia", możemy znaleźć wiele ciekawych gadżetów do domu, a niska cena kusi :-)



Biedronkowa promocja na książki wciąż trwa i choć już same ostatki pozostały, to i tak udało mi się wyszperać dwie pozycje, mam nadzieję, że polubię się z Danielle Steel, bo jeszcze nie miałam styczności z jej twórczością :-)


Zestaw 2 noży z osłonkami - 9,99 zł
Bardzo ostre!


Miseczki w przeróżnych kolorach, ja zdecydowałam się na te najbardziej stonowane - 4,29 zł


Pojemnik na świeże zioła - 9,99 zł
Za sprawą moich świnkowych maluchów, ostatnio ziół u mnie pod dostatkiem, więc taki miły dla oka gadżet.


Lubicie robić zakupy w Biedronce? :-)

82 komentarze:

  1. własnie mi przypomniałaś muszę jutro Biedroneczkę odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że udało się coś ciekawego kupić :-)

      Usuń
  2. Ten pojemnik na zioła jest super, muszę kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudze grzechy może być ciekawa książka;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że okaże się warta przeczytania :-)

      Usuń
    2. oby:) dziękuję za koment u Nas,Natasza w teledysku piękna, słowa extra życiowe, ale muzyka hm jak ktoś często jak ja słucha klasycznej. nie polubi hałaśliwej ;P

      Usuń
  4. swietne te noze, sa jak zabawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy ;) mojej mamie by się chyba spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedronka kusi, pojemniki i noże są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio biedronkę lubię coraz bardziej ;-)

      Usuń
  7. W mojej Biedronce zarówno rzeczy do kuchni jak i książki były wczoraj już mocno przebrane:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Te noże są ekstra mam już jedną parę i czaiłam się aż rzucą znowu je na sklep! Będą moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pewnie w jakieś jeszcze się zaopatrzę przy okazji kolejnej promocji ;-)

      Usuń
  9. Ach, ja też czaiłam się na gadżety kuchenne z Biedro! Mam miseczki, silikonową rękawicę i parę noży. A Daniel Steel czytałam jako młodziutka dziewczyna, mistrzyni romansów, ale stojących blisko harlequinów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brzmi zbyt fajnie, ale mam nadzieję, że mimo wszystko będą mi się podobać i z chęcią przeczytam :-)

      Usuń
  10. Bardzo lubiłam Biedronkę... i po przeprowadzce do UK bardzo mi jej brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy :)
    czekam na jutro, bo mają być nowe książki w Biedronce, upatrzyłam już sobie dwie czy trzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że mają być nowe książki, ale ja tym razem pasuję... chyba ;-)

      Usuń
    2. Ja też powinnam, ale jedna pozycja kusiła mnie niemiłosiernie :) Niestety zawiodłam się, czcionka może ma wielkość milimetra, a na dodatek w środku - szary papier. Zniechęciłam się...

      Usuń
    3. Domyślam się o której książce mówisz, albo o "Krucha jak lód" albo o "Dziękuję za wspomnienia" - na obie się skusiłam i pasują do opisu, jednak mi to nie przeszkadza ;-)

      Usuń
  12. Coś mi się wydaje, że znowu zawędruję do biedronki :) Kuszą mnie te pojemniki na świeże zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miseczki i pojemnik na zioła wyglądają niezwykle kusząco! Może się jeszcze na coś załapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Biedronce rzeczy do kuchni było bardzo dużo, więc pewnie w innych też nie będzie tak źle ;-)

      Usuń
  14. Tak właśnie myślałam coby dzisiaj do Biedronki podejść - pojemnik na zioła mnie zaskoczył muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy! Pojemnik na zioła jest świetny! Dzwonię do mamy, żeby poleciała do Biedronki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy, oglądałam gazetkę i jak najbardziej zajadę do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też podoba się pojemnik na zioła i noże z osłonkami, całkiem praktyczne, można je gdzieś bezpiecznie zabrać, np. na piknik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - albo na grilla ;-)

      Usuń
  18. Już za 7 miesięcy mam ślub, dlatego już powoli zaczynamy szykować nasze gniazdko do wspólnego zamieszkania. Oprócz większych remontów typu nowe drzwi, panele, malowanie ścian i kupno mebli, rozglądam się już za wyposażeniem kuchni. Miseczki talerze, noże, szklanki itd. wszystko będzie mi potrzebne. Chyba wybiorę się do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci ogromnie, mam nadzieję, że swoje nowe mieszkanko będziesz nam pokazywać :-)

      Usuń
  19. Mam te miseczki z poprzedniego razu już ponad rok :) A może z Ikei? Ważne że takie same :)
    Noże super, nie wiedziałam , że przecenili. Myśmy kupili po 25zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, z Ikei były czarne dwie. Taką beżową mam jedną, przypomniało mi się :D

      Usuń
    2. Zazdroszczę każdemu, kto ma dostęp do Ikei ;-)

      Usuń
  20. Świetne zakupy, ja chcę sobie kupić fioletowe miseczki, ale dopiero w piątek będę w Biedronce... Ciekawe czy jeszcze będą. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama tez kupiła te noże ! :D Biedronka ma fajne rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, coraz bardziej się do niej przekonuję :-)

      Usuń
  22. Świetne zakupy, genialne miseczki :) Szkoda, że nie widziałam ich u siebie. Kupiłam dwie książki, miałam nawet w ręce Zdradę, tą którą kupiłaś, ale w końcu zdecydowałam się na inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie to okładka mnie do niej przyciągnęła ;-)

      Usuń
  23. mam takie noże. Fajne są bo ostre, ale farba z nich schodzi co już mi się nie podoba ;/
    D. Steel lubię, ale mam odwyk przeczytałam a dużo jej książek i puki co mam dosyć ;p
    Biedronkę lubię tylko ze względu na promocje, produktów spożywczych nie odważę się nigdy więcej kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, to niefajnie, mam nadzieję, że z moich zbyt szybko nie będzie schodzić... Oby i mnie podobały się jej książki ;-) A do Biedronki co Cię tak zraziło? ja tam zawsze kupuję ;-)

      Usuń
    2. parę razy się strułam. Jestem skłonna tam kupować jedynie warzywa/owoce lub pieczywo. Nie będę Ci opowiadać w jakim stanie mięso tam znalazłam bo nie chcę Cię obrzydzić ;)

      Usuń
    3. Przyznam, że mięsa też tam nie kupuję, po tym gdy dwa razy trafiłam na śmierdzące kurczaki...

      Usuń
  24. noże są niesamowite, aż chce się kroić :D !
    niesamowite, ze w biedronce jest tyle fajnych rzeczy.. kiedyś myślałam, że samo badziewia, a teraz bardzo doceniam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tak samo miałam, kiedyś uznawałam, że rzeczy, które oferują to badziewie, a teraz chętnie tam kupuję ;-)

      Usuń
  25. cudze grzechy czekają na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę miłej lektury :-)

      Usuń
  26. Lubię różne rzeczy z Bierdonki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. noże są świetne, zresztą te pojemniczki na zioła również:) ja lubię robić zakupy w Biedronce, zawsze coś ciekawego mają:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczę ciekawy ten pojemnik na zioła ;)) Pierwszy raz widzę takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i ja po raz pierwszy mam styczność z takim pojemnikiem ;-)

      Usuń
  29. Ale świetne zakupy.. te noże i miski mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zakupy ;) Te książki mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. przy najbliższej wizycie w PL koniecznie muszę się wybrać do Biedronki, może i ja coś ciekawego upoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ojeje chyba muszę sobie też sprawić takie miseczki :)) odwiedzam biedre :D

    OdpowiedzUsuń
  33. nei widziałem tego u siebei a prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kiedyś omijałam Biedronkę szerokim łukiem, a teraz żyć bez niej nie mogę :) Mam z niej chociażby odkurzacz bez-workowy za 150 zł - jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, to się nazywa dobry zakup :-)

      Usuń
  35. Te niże by mi pasowały do kuchni ;) pojemnik na zioła świetny pomysł :) widzę ze zakupy sie udały

    OdpowiedzUsuń
  36. O te noże by mi się przydały, bo ostatnio dość dużo gotuje :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam te biedronkowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten sklep chociaż mają mały wybór :c

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wybór nie jest rewelacyjny, ale dla mnie jak najbardziej wystarczający ;-)

      Usuń
  39. Ja nie przepadam za zakupami w biedronce, bo nie można tam płacić kartą, a ja rzadko kiedy mam przy sobie gotówkę. Ale widzę, że tzw. "biedra" rozwija się pod względem dostępności różnych gadżetów, kiedyś chyba nie było takiego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno nie, ale teraz zaskakuje ;-)

      Usuń
  40. Ja kupuję w biedronce z racji tego, że znajduje się ona zaraz obok mojej uczelni. Jednak jest to zwykle coś do jedzenia :D
    Bardzo ciekawy ten pojemnik na świeże zioła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mam blisko do Biedronki, muszę tylko przejść przez ulicę ;-)

      Usuń
  41. thx bardzo;) miło mi

    co do Biedronki, to zgadzam się, kusi a kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zakupy w biedronce, ja też byłam z nadzieją, że jakąś książkę kupię ale niestety już nic nie wyszperałam.

    OdpowiedzUsuń
  43. W poprzednim "rzucie" książek nic nie znalazłam dla siebie, ale w piątek kupiłam dwie książki : J. Picoult "Krucha jak lód" i S. Holmes "Szukając Emmy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w poprzednim rzucie skusiłam się aż na 7 książek, a teraz też zaopatrzyłam się w "Kruchą jak lód" oraz w "Dziękuję za wspomnienia", a miałam nic nie kupować ;-)

      Usuń
  44. Polecasz te noże? Wczoraj je widziałam i nie byłam pewna czy warto je kupić:)
    Kocham ostatnio Biedronkę!!:):)

    OdpowiedzUsuń