19 wrz 2013

Moda jesienna.

Wraz z nadejściem nowej pory roku, czas porzucić wszystkie letnie rzeczy i zaopatrzyć się w coś cieplejszego. Niedługo na ulicach znów będą królowały niemal same brązy, szarości i czernie, czasem wzbogacone o granat, bordo, butelkową zieleń czy odcienie czerwieni. Zdecydowanie bardziej wolę letnią paletę barw, jakoś bliżej mi do wszelkich neonów i delikatnych pasteli, niż do jesiennych kolorów. Nie lubię też tego ubierania się na cebulę, wychodząc na spacer z psem - mam wrażenie, że dłużej zajmuję mi ubranie się, a później rozebranie, niż trwa cały ten spacer. Nie ma to jak wskoczyć w japonki i już jesteśmy gotowi do wyjścia ;) Ale niestety nie mam na to wpływu, że żyję w takiej strefie klimatycznej, gdzie raz jest zimno a raz gorąco, więc wszelkiej panującej akurat pogodzie trzeba się podporządkować, dlatego poniżej zaprezentowałam subiektywny przegląd tego, co akurat wpadło mi w oko i chętnie bym zobaczyła w swojej szafie :-)

Źródło wszystkich zdjęć: zszywka.pl

A co Wam z powyższych propozycji spodobało się najbardziej? :-)


82 komentarze:

  1. Ja mam nadzieję więcej wychodzić w moich brązowych kozakach i właśnie nauczyć się je łączyć tak jak na tych zdjęciach - w mniej oczywiste zestawy ;)
    No i w końcu zaopatrzyłam się w kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę kaloszy, przydałyby mi się na deszczowe spacery z psem :-)

      Usuń
  2. z powyższych to posiadam : emu, futrzaste kamizelki, ażurowe kozaki, futerkową torebkę a poluję na dwa grube kominy- jasny beż i pudrowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się marzy komin w kolorze jasnego beżu :-)

      Usuń
  3. nogi powyższych pań ;) a serio to ta pastelowa bluzeczka na drugim zdjęciu od razu przykuła mój wzrok - tylko ja tak strasznie nie lubię robić zakupów ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tak jak i ja - też nie lubię robić zakupów ;]

      Usuń
  4. Pastele ! Świetne stylizacje, widzę się w kilku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Środkowe zdjęcie z piwerszej fotografii podoba mi się najbardziej :)
    I też mam wrażenie, że spacer z psem jest któtszy niż przygotowania do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak właśnie jest, a zimą to jeszcze gorzej ;-)

      Usuń
  6. oj wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki , uwielbiam sweterki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym chętnie takie ciuchy zobaczyła w swojej szafie :) Wczoraj zrobiłam przegląd mojej garderoby i doszłam do wniosku, że muszę się wybrać na jesienne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo fajnych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak, ale problem jest gdy masz serię i jak ustawiasz od najmniejszej do największej to np serii nie masz po kolei.


    nie wszystkie letnie rzeczy trzeba chować głęboko do szafy. wystarczy na niektóre coś narzucić i jest jesienny look ;)
    stylizacja z miętowymi kaloszami najbardziej przypadła mi do gustu. też ta po drugiej stronie od tych kaloszy (nie ta w środku) a pod spodem w środku ;)
    no i jeszcze szara sukienka-swetr.
    skąd te ciuchy są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie stylizacje wyszukałam na zszywka.pl, tam ludzie wrzucają różne zdjęcia :-)

      A co do książek - to przyznam, że nie mam książek podzielonych na tomy, pewnie stąd układam je właśnie tak jak pisałam :-)

      Usuń
  11. Ciepłe swetry, swetry i jeszcze raz swetry ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Piękna jest! Nadaje koloru całej stylizacji :-)

      Usuń
  13. JA lubią jesień i zimę bo wtedy przychodzi czas na ciepłe sweterki ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię bardzo takie duże szaliki :) Szkoda tylko, że lato jest zawsze takie krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek na guziki jest świetny!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te mietowe kalosze :))

    Zapraszam do mnie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mi sie prawie wszystko podoba! *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię taką porę roku. Te ubiory na cebulkę, kominy, swtery mają swój urok. Jedyne czego mi brakuje to prawdziwej polskiej ZŁOTEJ jesieni. Jak na razie pochmurno i deszczowo. Bez wyrazu, bez słońca ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dzisiaj było u mnie bardzo ładnie i słonecznie, oby jak najdłużej :-)

      Usuń
  19. zdecydowanie bardziej wolę lato. Aczkolwiek te grube swetry i kominy mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zaraz na początku i ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie latooo wróć :( gdzie jesteś lato? Nie lubię jesieni!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też nie lubię - najbardziej ze wszystkich innych pór roku! ;]

      Usuń
  22. Miętowy płaszczyk jest moim faworytem ;)
    Zapraszam do mnie :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawy, takie dziewczęce, wygodne ale z pazurem co niektóre :D Ja sobie kupiłam trepy dziś z ćwiekami :D Chyba pierwszy raz czekam na chłód, żeby móc je założyć :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę się zaopatrzyć w jakieś jesienne butki :-)

      Usuń
  24. Musiałaś tyle tego wstawić?
    Przeglądajać nie nadążałam, i tylko w myśli: to chce, to chce o i to chce i to.
    ehh, tyle by się chciało.
    co jak co, ale najbardzije wpadły mi w oko te zielone spodnie z karmelową kurteczką, - ciekawe i intrygujące,
    kominy, narzutki, kurtki, pierwsza parka, kozaczki :(
    NAJSSS !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, miałam identycznie po przeglądnięciu tych zdjęć :-)

      Usuń
  25. Ojej ile świetnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te zestawy są piękne,przypominają mi o tym że musze się wybrać na jesienne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko jest piękne :*:)kochaną masz taki gust jak ja :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy większość bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  29. te kamelowe kozaczki bardzo mi się podobają, muszę sobie takie sprawić:)
    ps. z chęcią zostanę na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczne inspiracje, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne inspiracje, aż mam ochotę się wybrać na ubraniowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. spodobała mi się ta bluza z sercem z ćwieków:) akurat mam kilka na zbyciu, może powinnam rozejrzeć się za taką bluzą i przerobić ją;)?

    OdpowiedzUsuń
  33. niektóre stylizacje mi się podobają, niektóre mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje, aż doczekać jesieni się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, ja bym wolała, żeby lato trwało jak najdłużej ;-)

      Usuń
  35. przynajmniej dzięki temu, że żyjemy w takiej a nie innej strefie klimatycznej możemy wskoczyć w cudowne sweterki;)
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Same wspaniałości :)))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesienna moda bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam jesienne i zimowe stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesień to moja ulubiona pora roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne inspiracje. Bardzo lubię jesień i jej kolory. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobają mi się stylizacje na pierwszym i drugim zdjęciu :) Lubię jesienne kolory i już w mojej szafie zagościła butelkowa zieleń i bordo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przyznam szczerze, że ani jednej rzeczy nie mam w tych kolorach ;-)

      Usuń
  42. Uwielbiam wielkie swetry i ciepłe bluzy! To jeden z wielu elementów za które lubię jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zdecydowanie ! sama bym paroma rzeczami nie pogardziła ! świetne zestawienie ;) z miłą chęcią obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. och nie wiem czemu, ale cieszę się na jesień ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam tą modę ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne ciuszki :) Uwielbiam jesień można wyjąć z szafy kozaczki i botki :) Do tego świetne kominy apaszki i inne szale :) Świetna sprawa :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne ciuszki. Ja osobiście cie lubię jesieni, nie lubię grubych ubrań, ale muszę przyznać,że są ładne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to tylko swetry lubię, jeśli chodzi o jesień ;-)

      Usuń
  48. W sumie moda jesienna nawet mi się podoba. Tylko jeśli jest jakoś ok. 20 stopni i można nosić lżejsze rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też nie lubie tego całego ubierania sie warstwami :) inspiracje godne naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń