16 lut 2014

Sandwich z kurczakiem i jajkiem.

Nasze dzisiejsze śniadanko - pyszne sandwiche, 
gdy przygotowuje się je we dwoje, to trwa to dosłownie chwilę, aaa... i smakują lepiej,
więc warto się skusić ♥



Potrzebujemy:
- chleb tostowy 
- pierś z kurczaka
- jajko
- sałata
- pomidor
- ogórek
- majonez lub sos czosnkowy

Chleb tostowy opiekamy w tosterze, a jeśli go nie posiadacie, można zrobić to w piekarniku lub na patelni. Pierś z kurczaka (wystarczy pół piersi na dwa sandwiche) przyprawiamy lub tak jak ja wrzucamy ją w papirus (taki gotowy) i smażymy. Następnie robimy jajko sadzone. Tost smarujemy majonezem lub sosem czosnkowym, układamy sałatę, pomidor, kurczaka, ogórek, jajko sadzone i przykrywamy tostem. 

Szybsza wersja: kurczaka zastąp szynką.


SMACZNEGO! 

90 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam takiego...muszę spróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj, mam nadzieję, że nie pożałujesz :-)

      Usuń
  2. Wyglądają smakowicie, z przyjemnością bym je zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były pyszne, zachęcam do spróbowania :-)

      Usuń
    2. Nie wątpię, bo prezentują się rewelacyjnie:)

      Usuń
  3. no to juz wiem, co bede jadła jutro na śniadanko :) wygladaja prze,przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pozostaję mi życzyć tylko smacznego :-)

      Usuń
  4. Ale kusisz :D Uwielbiam Twoje przepisy, ostatnio trochę lepiej sobie radzę w kuchni toteż zrealizuję niektóre Twoje przepisy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia, oby wszystkie potrawy wyszły jak najlepiej i jak najsmaczniej :-)

      Usuń
  5. Wyglądają mniamniaszyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze na noc mi ochoty na coś takiego narobiłaś - może rano na śniadanie się skuszę jakieś półprodukty powinnam posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc smacznego śniadanka życzę :-)

      Usuń
  7. Gdybym nie była wege :) ale bardzo ładnie wyglądają to fakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam opiekane tosty! A do tego warzywka i jajko - bajka. Muszę spróbować :) Bo zazwyczaj w tostach ląduje serek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i ja zazwyczaj jem tosty z serem (i ketchupem czasem), więc to miła odmiana ;-)

      Usuń
  9. OMG ależ zgłodniałam to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, wierzę, że tosty posmakują :-)

      Usuń
  10. Łojeju, musisz tak kusić przed snem ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne i pyszne, fajny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam zdjęcie, to pomyślałam, że jedliście gotowe kanapki ze stacji benzynowej, przybliżam, a tu takie buty... Jest 22:30 a ja głodna się zrobiłam patrząc na nie :) Smak na pewno nieporównywalny do tych ze stacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównać nie mogę, bo nigdy takich ze stacji nie jadłam, zawsze wybieram hot-dogi ;-) Ale obstawiam, że moje są lepsze ;-)

      Usuń
  13. cóż za pyszności:) wyglądają pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przeeepysznie!! :)) mniam.

    OdpowiedzUsuń
  15. One wyglądają tak smaczne. Kocham wszystko z jajkiem <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i ja, uwielbiam dania z jajkiem :-)

      Usuń
  16. nigdy nie jadłam sandwicha z jajkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do wypróbowania :-)

      Usuń
  17. Wygląda fajnie. Ciekawa alternatywa dla zwykłej kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - dla zwykłej kanapki albo dla tosta z serem i ketchupem ;-)

      Usuń
  18. Tak po amerykańsku ;) Trochę z nim roboty, ale pewnie wrażenia smakowe nie do opisania ;) A ja głodna..... aż ślinka cieknie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz kawałek kurczaka (takiego z dnia wczorajszego albo z obiadu) to przyrządzenie takiego tosta trwa 10 min :-)

      Usuń
  19. Mniam, aż żałuję że jestem po śniadaniu ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Żałuje, że już jestem po śniadaniu :( i że nie mam wszystkich składników, bo pewnie bym jeszcze dzisiaj zrobiła takie tosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do zrobienia w inny dzień :-)

      Usuń
  21. Ale pycha wygląda :) Na pewno skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i życzę smacznego :-)

      Usuń
  22. robię się głodna! Pyszności..

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojejku jak widzę takie pyszności, nabieram apetytu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale się nie dziwię, co zerknę na zdjęcie, to mam chęć na jeszcze jednego :-)

      Usuń
  24. Tosty z jajkiem to dla mnie nowość! Wygląda to mega smacznie, może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jadam po raz pierwszy, ale jak najbardziej zachęcam :-)

      Usuń
  25. Rewelacja :) Chyba będę musiała je wypróbować, bo bardzo dobrze wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam! jadłabym oczami i uszami :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm. Zjadłabym ;) Ale mi smaka narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myyy pychota... Az mi slinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czegoś takiego jeszcze nie robiłam, ale wygląda pysznie. Mimo wszystko wydaje się trochę pracowite, ale może jak rano będę mieć więcej czasu, to się skuszę i zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz kawałek kurczaka (z dnia wczorajszego albo z obiadu) to przyrządzenie takiego tosta trwa 10 min :-)

      Usuń
  30. Ostatnio szukałam jakiegoś nowego przepisu na śniadanie i tak oto trafiłam na ten post. Na pewno spróbuję w weekend! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i życze smacznego :-)

      Usuń
  31. dopiero co zjadłam kolacje, ale jak patrzę na takie smakołyki to poczułam znowu głód ;)
    Wspólnie przygotowywane potrawy smakują o niebo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego lubię z kimś gotować :-)

      Usuń
  32. pyszne :) ale ja bym zamieniła chleb tostowy na chleb żytni :D lub pełnoziarnisty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak można, na pewno będzie zdrowiej ;-)

      Usuń
  33. Jak to smacznie wyglada :) Bym zjadla takie kanapki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze jak do Ciebie wpadam to zawsze jest to wieczór !! :D pysznie wyglądają ! Zjadłabym hihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zawsze trafiasz na coś smacznego ;-)

      Usuń
  35. wyglądają smacznie, chyba już wiem co zrobię sobie jutro na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że śniadanie smakowało :-)

      Usuń
  36. o matko :O Kochana, nie chcesz mi takiego codziennie robić? :O Mniam!!!

    P.S. Świetnie zrobione zdjecia!:)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, codziennie to nie, chyba nikt nie ma tak dobrze ;-)

      Usuń
  37. Kochana z wielka chęcią obserwuje, dopiero dzisiaj zobaczyłam, że jeszcze cię nie zaobserwowałam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O rany, jak dawno tostów nie jadłam. Zupełnie o nich zapomniałam. Jak coś to zawsze grzanki. Aż sobie smaka narobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazwyczaj jem grzanki, więc taki sandwich to miła odmiana :-)

      Usuń
  39. Ale mi narobiłaś ochotę na tosty:) A jeszcze nic nie jadłam:P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. ooo już wiem co zjem na kolację. Pyszne ! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec mam nadzieje, że kolacja smakowała :-)

      Usuń
  41. Na mojej wish liście jest opiekacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby trafił do Ciebie jak najszybciej :-)

      Usuń
  42. o matko, ale to pysznie wygląda, a moja lodówka pusta :( :( :( :( jutro rano po zakupy i robię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że smakowało :-)

      Usuń
  43. jaki ładny, apetyczny, zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda apetycznie!:) Mojemu Pawełkowi na pewno by posmakowało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do przyrządzenia ;-)

      Usuń
  45. Ale pysznie wyglądają :) Mam toster w domu, tylko świeżej sałaty brak obecnie...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też chcę~!:) Ale nie wiem o której bym musiała wstać, żeby takie zrobić:) Chyba, że przez weekend;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tosty to tylko odświętnie ;-)

      Usuń