11 sty 2015

Okiem aparatu #19



Taka słodka Pipi


 Nowe książki z Biedry za 9,90 :-)


Dzisiejszy szybki i pyszny obiad - makaron ze szpinakiem i kurczakiem :-)


Widok z balkonu u mamy...


Noworocznie: pierwszy dzień nowego roku, girlanda z gwiazdek, tyskie, mój ulubiony drink :-)


 Sałatka gyros w bogatszej wersji (przepis TUTAJ)


Lew i jego ofiara... Widzicie ten wzrok zabójcy? ;-)


"Mamowe" ciacho :-)


Nowości :-)


Tak się relaksowaliśmy ;-)


Ja i śpioch ;-)


 Uwielbiam orzechy :-)


Jeszcze odrobina świąt ;-)


Z życia świnkowych...


 Moje dwie nowe czapy (Sinsay), przez kilka lat uważałam, że czapka to zło, a teraz mam ochotę na więcej ;-)


 Nowy szlafrok i malowanie paznokci ;-)


Tosty z serem, pieczarkami i oliwkami, a najlepiej smakują z sosem czosnkowym :-)


 MIŁEGO TYGODNIA!

90 komentarzy:

  1. zakochalem się wpsiaczku ^^ ..... kurka ja mam fazę na tosty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno nie jadłam tostów, a te mnie bardzo zaintrygowały:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować, nigdy nie jadłam :-)

      Usuń
  3. Bardzo lubię tę Twoją serię postów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzaki słodkie:) Widok z balkonu piękny:) i jak zwykle pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne focie. A co za ulubiony drink

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprostszy z możliwych: wódka, sprite, cytryna, lód ;-)

      Usuń
  6. Nie mogłam przejść obojetnie obok książek w Biedronce kupiłam sobie trzy książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o promocji w biedrze ale nie skusze się mam za dużo książek do przeczytania ;)
    makaron ze szpinakiem i kurczakiem mnie kusi.
    Nie wiedziałam, że Tyskie ma takie napisy na butelkach ;)
    biedny pluszak! ;p
    dawno nie grałam na xboxsie, chyba jutro sobie odpalę ;)
    sos czosnkowy to ja mogę jeść i jeść!

    Tobie również życzę miłego tygodnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zapasy książkowe powoli się kurczą ;-) A pluszak naprawdę biedny, bo miał królicze uszy, ubranko i marchewkę w łapkach, cóż... Laki go tego pozbawił ;-) A sos czosnkowy też kocham :-)

      Usuń
  8. Na nowy rok robilam Twoja salatke z surimi. Chyba sie od niej uzaleznilam :) zwierzaki kochane. Moj krolik chorowal na swieta i gonilam codziennie do weterynarza, ale juz wszystko ok. To niesamowite jak mocno potrafimy przywiazac sie do swoich zwierzakow. Zycze rowniez i Tobie milego tygodnia. Oby byl dobry :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sałatka tak posmakowała, też bardzo ją lubię, robiłam na święta :-) Zdrówka dla króliczka! :-)

      Usuń
  9. Dziękuję i wzajemnie! :)
    A szlafrok jest po prostu cudny, kolorki ma takie idealne, takie moje... ;) Musi się go świetnie nosić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. slodka ta swinka:) Saladka gyros wyglada smakowicie, koniecznie musze przeczytac co tam dodalas:) Marzy mi sie taki cieplutki szlafrok kiedys taki mialam...jeszcze w Polsce dawno temu.Musze poprzegladac sie za nowym. Piszecie o ksiazkowej promocji w biedronce-tez kupowalam tam czesto ksiazki jak mieszkalam w PL, troche mi tego brakuje...wyboru..Zdradz co jest w twoim ulubionym drinku bo wyglada conajmniej zachcecajaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatkę gyros spróbuj, bo jest pyszna, wszyscy wokół mnie ją uwielbiają :-) A szlafrok też mi się marzył i dostałam pod choinkę :-) A drink jest najprostszym z możliwych: wódka, sprite, cytryna i lód :-)

      Usuń
  11. Tosty również uwielbiam z sosem czosnkowym, ale muszę wypróbować z pieczarkami. Piękne zdjęcia chomisia, świnki i piesiurka - jejku, ubóstwiam go ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle będę się zachwycać zwierzakami <3 cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nora Roberts i Daniel Steel to ulubione autorki mojej mamy - ja na razie ich nie czytam, zostawiam sobie "na starość" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia bardzo ładne i klimatyczne, lubię te posty :)

    Ps. Ładne czapki, chyba muszę sama takich poszukać, bo moja mi sie już znudziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sinsay są fajne czapy i tanie, bo te moje kosztowały 14,99 :-)

      Usuń
  15. Bardzo lubię oglądać te Twoje fotorelacje :) Nabrałam ochoty na makaron :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Lew" i szlafrok skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia! :) Chyba zawsze to piszę pod tymi postami :)
    Świnki! Laki! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie też przez kilka lat czapki były złem koniecznym niszczącym fryzurę, a teraz nie potrafię przejść obok nich obojętnie:P to znak, że chyba dorastamy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starość nie radość, młodość nie wieczność ;-)

      Usuń
  19. jak zwykle udany mix ;) Pipi urocza, aż żałuję, że mam alergię :(
    Tutti Frutti w tym zapachu uwielbiam, ciekawe jak Tobie się spodoba.
    Relaks taki z grami mi się marzy, ale gry u Nas na razie są tylko na komputerze :D he he, może kiedyś sprawimy sobie jakiś sprzęt :P
    U Mamy zawsze dobrze, ciasto wygląda pysznie aż ślinka cieknie, a na taki widok miło popatrzeć o poranku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nie mamy żadnej gry, to brata, więc korzystaliśmy ;-) A alergii na sierść nie zazdroszczę, bo zwierzak w domu nawet taki mały jak świnka morska, daje dużo radości :-) Zapach ok, choć ja wiolę bardziej kwiatowe bądź cytrusowe zapachy :-)

      Usuń
  20. Sałatka i tosty.... mniam!! Narobiłaś mi ochoty :)
    Fajne Te Wasze Świnkowate :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo zdjęć, dobrych jakościowo i ciekawych :) Piesek wygląda na bardzo kochane stworzonko. Jeśli lubisz N.Roberts gorąco polecam Ci serię "Księstwo Cordiny" np. Arystokraci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, będę miała na uwadze :-)

      Usuń
  22. Uwielbiam takie posty i mix różnych zdjęć z życia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Te Twoje cudowne zwierzaki <3 Z moją jedną prośką już jest coraz gorzej, starzeje się bidulka :((

    Tosty muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna, jak najwięcej zdrówka i sił jej życzę :-) Moje mają dopiero ponad rok :-)

      Usuń
  24. ten lew i jego ofiara mnie rozbawił na całego
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne zdjęcia. Kocham zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sałatka! Aż się głodna zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  27. Poproszę taki obiadek oraz to ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dobre uchwyty tym aparatem :)
    Ale, aż mi ślinka pociekła na myśl o tostach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu przegapiłam książki w Biedrze? :(
    Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja na książki jeszcze trwa, ale co zostało w sklepach - tego nie wiem :-)

      Usuń
  30. Bardzo lubię Twoje zdjęcia, najbardziej oczywiście zwierzaki są niezawodne. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma dla pyszniejszej sałatki niż gyros, ale ma ona trochę wersji. Ja kiedyś robiłam taką z sosem z sera feta, czosnku i jogurtu chyba... Wyleciało mi z pamięci. Obowiązkowo też czerwona fasola :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serem feta nigdy jeszcze nie jadłam, ale chętnie bym spróbowała :-) Czerwoną fasolę również dodaję :-)

      Usuń
  32. Ile zwierzątek :) kochane są, super fociaki

    OdpowiedzUsuń
  33. ojej... Pipi jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka słodka kuleczka na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mamaowe ciacho wygląda wspaniale
    ten makaron ze szpiankiem też mnie kusi, ale mój luby już kręci nosem niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój na szczęście wszystko lubi :-)

      Usuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja - maniaczka zwierząt musiałam zatrzymać się na dłuższą chwilę przy zdjęciach z nimi. :D
    Ehh zrobiłam się głodna przez te pyszności. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam zwierzaki na zdjęciach :-)

      Usuń
  37. Piesio i świnka wyglądają rozkosznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Tostów z sosem czosnkowym jeszcze nie jadłam, muszą świetnie smakować:)
    Widok z balkonu super, a maluchy cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co z sosem czosnkowym jest pyszne, uwielbiam ten sos :-)

      Usuń
  39. Ja ostatnio również zakupiłam dwie nowe czapki, korzystając z jakichś tam wyprzedaży on-line. Jako nastolatka, nie lubiłam chodzić w czapce, dziś nie wyobrażam sobie bez niej jakiegokolwiek wyjścia z domu w chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja przez kilka albo i nawet kilkanaście lat nie miałam na głowie czapy, a teraz też chodzę non stop ;-) Jedynym minusem jest to, że muszę mieć wtedy rozpuszczone włosy, za czym nie przepadam ;-)

      Usuń
  40. O tak, opłacało się kupić książki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne zwierzaki. Muszę kiedyś zrobić tę sałatkę. Jadłam u siostry i bardzo mi smakowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatka gyros jest moim zdaniem najlepsza ze wszystkich sałatek :-)

      Usuń
  42. o rany, ale boskie zdjęcia :) Pipi jest przesłodka!
    Miałaś pyszny obiad, a gyros ... brak słów! uwielbiam go !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam gyrosa, najlepsza sałatka :-)

      Usuń
  43. świetne zdjęcia, cudowne, idealne <3 i masz przesłodkie zwierzaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie byłabym sobą gdybym nie zatrzymała się na zwierzętach :)) cudne wszystkie, i duże i małe ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia :) przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten widok z balkonu jest bezcenny, zawsze mnie czaruje :)
    No a szlafroczek też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten widok, ale doceniłam dopiero, gdy wyjechałam...

      Usuń
  47. prześliczne zdjecia, aż miło się ogląda

    OdpowiedzUsuń
  48. Mogłabyś mi napisać czy książki z Biedronki to wydania kieszonkowe? Najlepiej na moim blogu, bo tutaj nie dostanę żadnego powiadomienia o odpowiedzi. Z góry dziękuję!
    Masz cudowną poduszkę z łosiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki z biedronki mają różną wielkość, jedne są tradycyjnego formatu, inne mniejsze, grube i cienkie, z twardą lub z miękką okładką, musisz zerknąć najlepiej sama :-) a co do moich - to jedna jest normalnej wielkości, druga nieco mniejsza :-)

      Usuń
    2. A za poduchę dziękuję bardzo, bo sama robiłam :-)

      Usuń
  49. Jakie te Twoje zwierzaczki są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej to ile Ty masz tych świnek?:) Pipi chyba jeszcze malutka co? Też miałam świnkę ale umarła ze starości.
    Bardzo fajne fotki, tą sałatką narobiłaś mi apetytu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnki mam dwie, obie mają już ponad rok, więc Pipi na zdjęciu tak tylko wyszła :-)

      Usuń
  51. W zeszłym roku dostałam ten zestaw maybelline ;)
    świetne pyszności i spędzony czas ! ;*

    OdpowiedzUsuń