8 lis 2014

Okiem aparatu #17







Te maleństwa są już ze mną rok ♥
A ja wciąż jestem w nich zakochana tak jak pierwszego dnia! Czy to na pewno normalne?  


Pizza time! Komu kawałek?


W nowej kurtce (ma wielkiego misia przy kapturze, ale póki co odpięłam) :-)


 A z tego było TO :-)


Za każdym razem jak spojrzę na to zdjęcie, tak samo mnie śmieszy! Jęzorex!


 Chyba nic tu do siebie za bardzo nie pasuje, ale było smaczne ;-)


Październikowe odhaczone!

 Owocowy koszyk :-)


 SMILE!


 Teraz czytam :-)


Śniadanko - jajecznica, sałatka i paluch czosnkowy :-)


Nowe, miały być typowo jesienne, a są bardziej zimowe ;-)


Też zostawiacie sobie wiadomości na kartkach?


 Pieczarki w bułce tartej - pycha!


Pan(ienka) z okienka ;-)


A w następnym poście wrzucę przepis na zupę krem z groszku 





Wow! Ta piosenka jest rewelacyjna, piękna! Natrafiłam na nią dzisiaj i słucham non stop, więc dzielę się z wami, bo może jej nie znacie. To zdecydowanie najlepsza piosenka jaką słyszałam od dawna, a objawia się to tym, że jak leci, to mam"ciary"... Posłuchajcie koniecznie, może w wasze gusta też trafi :-)

MIŁEGO WEEKENDU! 

115 komentarzy:

  1. Jęzorek jest słodki, podobnie jak małe noski :))
    Śniadanie takie jak trzeba, chyba jutro też zrobię sobie jajecznicę. I pieczarki, bosko wyglądają :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie śniadanka są najlepsze, szkoda tylko że na co dzień jest to po prostu zwykła kanapka ;-) A nosy u zwierząt są urocze - uwielbiam zarówno te małe różowe u świnek, jak i tek wielki nochal Lakiego ;-)

      Usuń
  2. Kochana z czym jesz te pieczarki w bułce tartej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o farsz? Bo moje to bez farszu były, na szybko robione, więc tylko maczane w jajku i obtoczone w bułce :-)

      Usuń
  3. :-) u Ciebie zawsze duzo sie dzieje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio pierwszy raz jadłam dopiero pieczarki w panierce, i straaaasznie mi zasmakowały :)))

    ..też sobie piszę takie postanowienia w notesie, i potem odhaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaczne są te pieczarki, tylko szkoda że tak tłuszczem nasiąkają ;-) A postanowienia to ogromna wygoda :-)

      Usuń
  5. Zupa krem z groszku brzmi ciekawie i smacznie, bo uwielbiam wszystkie gęste zupy! Za to pieczarek nienawidzę i myślę, że nawet w takiej formie by mi nie smakowały. :)
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja mam tak z wieloma rzeczami, jak czegoś nie lubię jeść, to nic mnie do tego nie przekona ;-)

      Usuń
  6. matko, bym się najchętniej zaczęła u Ciebie stołować ;p ..ale bez tego co składa się z brokuła i oliwek ;)
    Jęzorex wygrywa!
    "Na przekór losowi" - w drodze wyjątku (z racji, że mamy inne gusta) mogłoby się być może spodobać i mnie ;)
    zainspirowałaś mnie, z racji że od wczoraj jestem na bezrobociu (:() i mam dużo czasu, robię listę i działam
    karteczki sobie z narzeczonym też zostawiamy, ale brzmią one bardziej w stylu "sprzątnij po swoim kocie bo w to k*wa wdepnęłam w nocy" ;p (aczkolwiek te milsze również się zdarzają ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, u mnie często brokuły i oliwki ;-) Książka zapowiadała się fajne, ale póki co nie jest porywająca... to życzę, by udało się znaleźć nową pracę jak najszybciej, a co do robienia listy - nigdy nie byłam do tego przekonana, ale teraz widzę, że to mega wygoda, o niczym się nie zapomina i jakoś tak bardziej można się zmobilizować :-) A przy tych karteczkach się uśmiałam, kot mistrz! Haha :-)

      Usuń
  7. świnki<3 Uwielbiam te Twoje:) Ja nie tyle co chcę co muszę kupić buty! Ale z moimi patykami będzie to niezmiernie ciężkie;) Twoje są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musiałam, bo nie miałam ani jednej pary zimowych butów! I co więcej - nienawidzę ich kupować, więc zawsze chodzę tak długo aż się same rozpadną (choć tego chyba nie powinnam pisać) ;-) I też mam problem z doborem butów, bo wszystkie są na mnie za szerokie... w tych cholewka odstaje sporo, ale przynajmniej z nogi mi nie spadają ;-)

      Usuń
  8. Twoje swinki morskie sa boskie :) straszne slodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia, a blog jest jednym z ulubionych. Zawsze z chęcią tutaj zaglądam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ta kurtka jest z h&m? Bo jak tak to mam taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z h&m :-) Też kupiłaś na wyprzedaży na kurtki -30%? :-)

      Usuń
    2. Ja kupiłam ją dwa lata temu - wtedy było - 50 % :D:D Ale przynajmniej widać że ciągle sprzedają to samo ;)

      Usuń
    3. Ale dobre! A ja kupiłam 3 tygodnie temu ;-)

      Usuń
  12. Sama odczuwam bezwarunkową miłość do moich zwierzaków a są ciut starsze od Twoich świnek :) Jak spojrzałam na link do piosenki to od razu weszłam na YouTube i powiem że będę musiała posłuchać resztę repertuaru Blue October - ale On mega wygląda z tą brodą i 'dziarami' na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż w jakimś poście tę swoją gromadkę :-) Cieszę się, że piosenka Ci się podoba, ja z tym zespołem mam do czynienia po raz pierwszy, ale już kilka innych utworów też wpadło mi w ucho, zwłaszcza "sway" :-) A z brodą i dziarami wygląda mega sexi, pasuje to do niego jak chyba do nikogo innego, bo w tych poprzednich teledyskach - jak jest bez brody, to zastanawiałam się, czy to w ogólne on ;-)

      Usuń
  13. Bardzo lubię Twoje zdjęcia, tyle w nich pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu sama robiłaś pizzę? Jeśli tak to podaj mi przepis na ciasto;)Jak robisz pieczarki w bułce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nigdy nie robiłam pizzy sama, kupuję zwykłą pizzę tylko dodatków dorzucam więcej ;-) A pieczarki robi się jak kotlety, macza się w jajku i obtacza w bułce, można też czymś nafaszerować, ale ja tego nigdy nie robiłam ;-)

      Usuń
  15. Urocze zwierzaki :-) pysznosci na talerzu, a i buty mi sie podobaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziak z początku to zdecydowanie mój faworyt :D Zawsze próbuję zrobić słodkie zdjęcia mojemu królikowi, ale akurat zdąży się ruszyć! ;D Parę tylko mam na 5 lat prób, ugh.
    Pozdrawiam i zapraszam. :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, moje tez się ruszają, ale czasem jak serią robię zdjęcia, to 1 na 50 wychodzi dobrze, nierozmazane ;-) I wbrew pozorom też mam niewiele ich zdjęć, a jak są razem, to na palcach ręki mogę policzyć ;-)

      Usuń
  17. Jedzenie u Ciebie zawsze tak wspaniale wygląda :D A zwierzaki są cudowne :) Ja mam psa , kota oraz rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, jak zwykle :)
    Trzeba pomyśleć o podobnej liście. Najbardziej mi się podoba punkt "kupić buty" :) W CCC widziałam podobne do twoich kozaków i myślałam nad nimi, ale chyba jeszcze zeszłoroczne pociągną trochę. Najwyżej załapię się w styczniu na przecenę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo moje są właśnie z CCC :-) Nienawidzę kupować butów, więc mnie trzeba do tego przymuszać, bym się wybrała do sklepu, ale tym razem nie miałam wyboru, bo nie mam żadnych innych! ;-)

      Usuń
  19. ale świetny pomysł z tym odhaczaniem!

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia :) , ale mnie kusisz tą pizzą :P
    ahh ten języczek :P ehehe

    OdpowiedzUsuń
  21. oho, widzę pracę z nowym obiektywem:) Ależ pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są mieszane - i starym i nowym, ale zwierzaki, ja, książka i owoce robione pięćdziesiątką :-)

      Usuń
  22. gdzie zakupiłaś ten koszyk na owoce? poluję na taki właśnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojj u mnie wczoraj gościła pizza, ale dalej mam ochotę - jedno z lepszych pomysłów na jedzenie jak dla mnie ♥ Świnka z pierwszego zdjęcia taka urocza, podobnie jak piesio, uwielbiam takie rasy :D Świetny pomysł na tworzenie i odhaczanie list ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham pizzę, więc zawsze i wszędzie mogłabym jeść :-) A takie tworzenie listy ułatwia życie :-)

      Usuń
  24. Krem z groszku! To musi być dobre! Przejadła mi się dyniowa, od czasu do czasu zjem chętnie brokułową, ale groszkowej jeszcze nie jadłam! Czekam na przepis! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę przepis jutro albo pojutrze :-) A ja brokułowej jeszcze nigdy nie jadłam, ale to do nadrobienia :-)

      Usuń
  25. Świetny blog! i cudowne zdjęcia!
    A maleństwa są prześliczne, z chęcią bym Ci je zabrała! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. A zapomniałam dodać, że piosenka jest cudowna!
    Słucham jej teraz cały czas :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, ta piosenka zdecydowanie w sobie "coś" ma, bo można jej słuchać non stop :-)

      Usuń
  27. Ja chcę tą pizze, a konkretnej przepis, jeśli sama robiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nigdy nie robiłam pizzy sama, kupuję zwykłą pizzę tylko dodatków dorzucam więcej ;-)

      Usuń
  28. Fajny pomysł na pieczarki, wykorzystam :) I piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmm!! Pizza :) ja dzisiaj miałam :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj u mnie też będzie niedługo zupa z groszku - czeka zamrożony w lodówce ;) takich pieczarek nie jadłam - trafiają na listę do zrobienia :) kurtka świetna - to zimowa ? czaję się na taką od jakiegoś czasu a w tym roku wypadałoby już zmienić kurtkę na nowszy model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kutka jest zimowa, ewentualnie na chłodniejszą jesień :-) Ma wielki kaptur z misiem, ale póki co odpięłam go ;-) Kupiłam na promocji -30 na kurtki w h&m :-) Są też inne kolory, podobała mi się bordowa, a stwierdziłam, że szara będzie bardziej uniwersalna ;-)
      kurtka: http://www.hm.com/pl/product/08350?article=08350-E#article=08350-C

      Usuń
  31. Tez czasem robię takie smażone pieczarki. Fajne zdjęcia, pięknego masz pieska - wygląda mi na takiego rodzinnego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się zdjęcia Twoich pupili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zawsze z przyjemnością oglądam te Twoje zdjęciowe mixy :) Jęzorex miszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zwierzaki masz przesłodkie:)
    Najbardziej do gustu przypadło mi śniadanko, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, ale małe, kochane prosiaczki! Świetna z Ciebie "Mamuśka" :))

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne kozaki:) ciekawa jestem książki, którą teraz czytasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam pół i muszę przyznać, że jest mało porywająca ;-)

      Usuń
  37. Miałam kiedyś świnkę, jeszcze jako dziecko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze chciałam, ale nie miałam, za to teraz nadrabiam :-)

      Usuń
  38. łał! jesteś mistrzynią aparatu! a zwierzaki masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia. Przeczytałam właśnie post o nowym obiektywnie - przybijam piątkę, też miałam podobne odczucia na początku :) Widać że zdjęcia są nią robione i to jest duży plus - zwłaszcza przy zdjęciach "maleństw" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście zdjęcia są robione starym i nowym obiektywem, ale fakt - wszystkie zwierzaki robione są pięćdziesiątką :-)

      Usuń
  40. wooooow nierzle ;D te zwierzackzi najcudowniejsze i jedzonko takie smaczne !

    OdpowiedzUsuń
  41. I LIKE YOUR PICS... ALL BEAUTIFUL DETAIL

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj, też muszę sobie zrobić listę postanowień, bo ostatnio jakiś leniuch mnie złapał, cały czas coś odkładam na kolejne dni. Może jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie jesień, bo mnie to dopadło od razu jak zrobiło się chłodniej i szaro-buro za oknem ;-)

      Usuń
  43. aaa jestem zachwycona, jakie cudne zdjęcia robisz!:) przegladam post 3 raz;D

    Jak robisz pieczarki w bułce? O co kaman? Mojemu mężczyźnie pewnie by smakowały:D

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, dzięki! A te pieczarki robi się jak kotlety - usuwasz nóżkę, maczasz w jajku, obtaczasz w bułce tartej i smażysz, możesz też czymś je nafaszerować, jednak ja tego nie robiłam ;-)

      Usuń
  44. Ja bym chciała takiej pizzy! :D Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. mam takiego samego psa! jest przesłodki! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie piękne zdjęcia, najlepszy blog zdjęciowy jaki do tej pory widziałam. ;)
    Słodkie świnki morskie i piesek. <3 Też mam świnkę od ok. 2 lat i ciągle je, więc wygląda jak dwie. ;) Psa oczywiście też mam, ale szpica niemieckiego. :) Same smakołyki, aż zrobiłam się głodna.
    Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :-) Moje świnki to też takie mały grubasy ;-)

      Usuń
  47. masz talent, takie proste a jednak magiczne ujęcia !

    Mam prośbę o jeden kilk w link do płaszcza u mnie w poście
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki piękny piesek! No napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne masz świnki :) Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zwierzątka i ile pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pieczarki a panierce mnie zaciekawiły ;) Pyszności u Ciebie na talerzu gustują, a karteczki dla Męża też zostawiam.
    Piosenka nie wpasowała się w mój gust ;(
    A kurteczka i buty super !

    Co do sosu to niestety sos jest kupny z saszetki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczarki obtoczone w jajku, a następnie w bułce tartej, można je też czymś nafaszerować, ale ja tego nie robiłam, bo to był obiad na szybko ;-) No właśnie ja też sos serowy kupuję, dlatego myślałam, że może masz jakiś przepis na zrobienie domowym sposobem ;-) chyba będę musiała coś wykombinować, bo mi ochoty narobiłaś na serowy sos ;-) A piosenka wiadomo - każdy ma inne gusta :-)

      Usuń
  52. ojejku, ile jedzenia, uwielbiam oglądać ;-) śliczny piesek :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia super, a psiaka masz kochanego;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny pieseczek <3 super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ile tu pyszności ! :) Miło się patrzy na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny psiak. I cudowne prosiaki, sama mam 3 i wiem jak łatwo jest pokochać te stworzenia :)
    Chyba też muszę zrobiś sobie taką listę na papierze z miejscem na odhaczenie, pewnie bardziej mobilizuję do zrobienia czegoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak miło, że ktoś też uwielbia świnkowe tak jak ja :-) A listę z postanowieniami polecam, jest motywująca, mamy wszystko ładnie rozpisane, wiec o niczym nie zapominamy i ułatwia życie :-)

      Usuń
  57. Twoje zwierzaczki podbiły moje serce! Z przyjemnością dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  58. Fantastyczne zwierzaczki! Do tego mają zrobioną bardziej profesjonalną sesję, niż ja kiedykolwiek uświadczę :D

    OdpowiedzUsuń
  59. masz fantastycznego bloga! z calą przyjemnością dodaj do obserwowanych i ulubionych ;) a psiaka masz cudownego ... jak będe miala swoje mieszkanie , to zaraz sobie takiego lokatora sprowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, dzięki :-) A spaniele to bardzo szalone psiaki ;-)

      Usuń
  60. Lucky jest cudowny i wspaniały :d mogę na niego sie gapić bez końca;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię się na niego gapić, mimo że robię to niemal juz od 5 lat ;-)

      Usuń
  61. świnki, sama mam dwie jedną już 4 lata drugą 3 lata i dalej jestem w nich zakochana, to nie przechodzi, świnki są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że też się zaliczasz do miłośników tych małych gryzoni :-))

      Usuń